TOP 10: Cele mai rapide limuzine din lume
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
1. Bentley Continental Flying Spur Speed
Bentley este unul dintre cei mai apreciaţi constructori de limuzine de lux de pe planetă. Luxul automobilelor produse de marca britanică este depăşit poate doar de Rolls-Royce dar la capitolul performanţe Bentley este superior. În topul nostru, Bentley are două modele iar primul dintre ele este spectaculosul Continental Flying Spur Speed. Motorul de şase litri dezvoltă 610 CP la 6.000 rpm şi 750 Nm între 1.700 şi 5.600 rpm. Viteza maximă este de 322 km/h. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h este executată în 4.8 secunde.
2. Alpina B5 Bi-Turbo
Alpina este tunerul semioficial BMW. Automobilele modificate de Alpina sunt BMW-uri duse la un nivel superior de performanţă. Totul este făcut în colaborare cu BMW. Toatele cele trei modele importante din gama BMW sunt în topul nostru cu versiunile modificate de Alpina. Prima dintre ele este reprezentantul seriei 5. În versiune Alpina, acest model se numeşte B5 Bi-Turbo. Acest model foloseşte un motor V8 de 4.4 litri plus două turbine. Puterea obţinută: 507 CP la 5.500 rpm. Cuplul maxim motor este de 700 Nm între 3.000 şi 4.750 rpm. Trasmisia este asigurată de o cutie automată cu opt trepte. Viteză maximă: 307 km/h, acceleraţie 0-100 km/h 4.7 secunde.
3. Porsche Panamera Turbo S
Porsche are doi reprezentanţi în topul de faţă. Prima este berlina Panamera, al doilea SUV-ul Cayenne. Cea mai puternică versiune a modelului Panamera se numeşte Turbo S şi foloseşte motorul V8 de 4.8 litri. Puterea maximă este de 550 CP la 6.000 rpm iar cuplul motor atinge 700 Nm între 2.250 şi 4.500 rpm. Nici un model Porsche nu este este lent, dar Panamera Turbo S oferă nişte cifre impresionante pentru o berlină cu patru portiere. Viteză maximă: 306 km/h, acceleraţie 0-100 km/h: 3.8 secunde cu pachetul SportChrono. Transmisia este asigurată cu cutia de viteze automată cu dublu ambreiaj PDK cu 7 trepte.
4. Aston Martin Rapide
Aston Martin nu putea să rămână în afara acestui club select de berline foarte rapide. Şi astfel a creat modelul ...
Rapide! Şi au reuşit să creeze o berlină extrem de dinamică desenată în cel mai pur stil Aston Martin. Pentru performanţe de top, inginerii britanici au apelat la un motor V12 de 5.9 litri amplasat în faţă. Puterea livrată este de 477 CP la 6.000 rpm. Cuplul maxim este de 600 Nm la 5.000 rpm. Acceleraţie 0-100 km/h 5.2 secunde, viteză maximă 295 km/h.5. Alpina B3S Bi-Turbo
Al doilea BMW Alpina din top este cel construit pe baza modelului seriei 3. Botezat B3S Bi-Turbo, acesta este unul dintre cele mai performante modele produse de Alpina. Acest model foloseşte motorul de şase cilindri în linie de trei litri. Are din nou aplicate două turbine pentru că puterea livrată este de 400 CP la 6.000 rpm. Cuplul maxim este de 540 Nm la 5.400 rpm. Cutia de viteze este automată şi are şase trepte. Viteză maximă: 300 km/h. Acceleraţie 0-100 km/h: 4.7 secunde.
6. Mercedes-Benz S65 AMG
Nava admiral produsă de Mercedes-Benz este, bineînţeles, clasa S. Şi nu orice clasă S şi modelul de top trecut prin mâinile inginerilor diviziei AMG: S65 AMG. Motorul V12 foloseşte injecţia directă de combustibil plus două turbine pentru a obţine 630 CP între 4.600 şi 5.000 rpm. Cuplul maxim este incredibil: 1.000 Nm livraţi între 2.300 şi 4.300 rpm. Performanţele sunt pe măsură: viteză maximă 250 km/h limitată electronic, acceleraţia 0-100 km/h 4.4 secunde!
7. Bentley Mulsanne
Al doilea Bentley din topul nostru este impunătorul Mulsanne. Este mare şi luxos asigurând condiţii ideale de transport pentru pasageri norocoşi ce vor călători cu un asemenea bolid. Puterea este asigurată de un motor V8 Bi-Turbo de 6.8 litri. Puterea nu este atât de impresionantă cât cuplul motor livrat. Mulsanne reuşeşte să întreacă Mercedesul la capitolul cuplu: 1.020 Nm atinşi la 1.750 rpm. Puterea maximă este de 512 CP la 4.200 rpm.
Viteză maximă: 296 km/h. Acceleraţie 0-100 km/h 5.3 secunde. Greutate totală: 2 585 kg!8. Maserati Quattroporte Sport GT S
Dacă Ferrari încă nu a intrat în acest segment al berlinelor foarte performante, Maserati a facut-o. Modelul lor se numeşte Quattroporte şi are deja ceva tradiţie pe această piaţă. Pentru cei care vor mai mult, Maserati a creat o versiune numită Sport GT S. Foloseşte un motor V8 de 4.7 litri ce dezvoltă 440 CP/ 7.000 rpm şi 490 Nm/ 4.750 rpm. Viteză maximă: 285 km/h, acceleraţe 0-100 km/h: 5.1 secunde.
9. Alpina B7 Bi-Turbo
Al treilea reprezentant Alpina din top este cel mai mare model din gama Alpina. Numele lui este B7 Bi-turbo şi este construit având la bază seria 7 de la BMW. Motorul folosit este un V8 biturbo de 4.4 litri ce livrează 507 CP la fel ca şi în cazul modelului Alpina B5. Cuplul maxim motor este de 700 Nm şi este livrată între 3.000 şi 4.750 rpm. Viteza maximă este de 302 km/h iar acceleraţia de la 0 la 100 km/h se face în 4.7 secunde.
10. Lexus IS-F
Să facem loc în listă și unui model japonez. Lexus a creat o versiune performantă a modelului IS. Botezat IS-F, acest model este propulsat de un motor V8 de cinci litri ce dezvoltă 423 CP la 6.600 rpm. Cuplul maxim este de 505 Nm la 5.200 rpm. Puterea este transmisă roților spate prin intermediul unei cutii de viteze automată cu opt trepte. Viteza maximă a modelului japonez este de 270 km/h, limitată electronic, iar accelerația de la 0 la 100 km/h se face în 4.8 secunde. Prețul în România pentru un Lexus IS-F este de 76.500 euro (TVA inclus).
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Feature
-
Mild-hybrid, full-hybrid, plug-in hybrid. Chiar dacă am auzit, des, acești termeni în ultimii ani, unii încă nu știu exact ce înseamnă și care sunt avantajele și dezavantajele fiecărui sistem de propulsie de generație nouă, să le spunem așa. Fix misterul acesta încercăm să îl elucidăm în acest articol, dar nu doar teoretic, ci și aplicat, cu ajutorul noilor Ford Puma mHEV facelift și Kuga PHEV facelift. (29.11)
-
Sunt sigur că toți șoferii (mai ales împătimiții auto) își doresc ca măcar o dată să conducă pe un drum spectaculos, unde să se bucure de performanțele unor mașini sportive. Exact asta o să facem noi în următoarele zile, pe două dintre cele mai spectaculoase drumuri din țară. Normal, aveam nevoie și de niște mașini pe măsură, pe care din fericire, le-am găsit în gama Mercedes-AMG. (09.09)
-
Se împlinesc 130 de ani de când a avut loc prima cursă oficială de mașini din lume. Aceasta a fost o întrecere de la Paris la Rouen, iar primul câștigător a fost Albert Lemaître, la volanul unui Peugeot de 3 cai putere (22.07)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
din nou Alpina B3S limuzina.........nici gand.......
de fapt nici o masina din topul de mai sus nu se defineste oficial ca limuzina.....
cititi putina Wikipedia si veti vedea ce inseamna o limuzina.......
am mai citit un articol prin ziar care spunea ceva de 10 limuzine Renault Megan sedan.....:)))))
Ca sa nu mai zic de multe alte firme de tuning care au limuzine de peste 320 KM/h.
Cea mai rapida limuzina de care am auzit este un BMW M5 E60 modificat de Currency Motor Cars si care are o viteza maxima estimata la 385Km/h.
Ce ii intereseaza pe cei de la Automarket? cat mai multe click-uri pe reclame, asa ca acest articol este o sursa buna de venituri, nu conteaza faptul ca e praf (TM cristi).
Cel mai ratat articol pe care l-am vazut vreodata, nu citit, pentru ca nu are rost sa il citesti...nici 4tuning nu debiteaza asa ceva.
Rusine amatorilor !
Cum sa nu critici un asemenea articol care face abstractie de la orice logica a unui jurnalist profesionist?
Amatori.
http://www.youtube.com/watch?v=WRe2kRM76ig&feature=related