Todt e presedinte la Ferrari
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Jean Todt este noul presedinte Ferrari. La 13 ani de la venirea sa in structurile companiei italiene, la peste un deceniu dupa ce a reusit sa repuna pe picioare o marca pe atunci muribunda, si la trei zile de la retragerea lui Michael Schumaccher, Todt a fost numit de Luca di Montezemolo presedinte si CEO al unuia dintre cei mai cunoscuti constructori auto ai lumii.
Acelasi Luca di Montezemolo a fost cel care l-a recrutat pe Todt in structurile organizatorice, tehnice si de conducere ale Ferrari in 1993. Pana atunci, francezul se umpluse de glorie cu peugeot in Campionatul Mondial de Raliuri, in Rally-Raid sau in cursele de anduranta. Noul post pe care il ocupa Jean Todt este o recompensa enorma pentru francezul care reuseste astfel sa devina primul presedinte Ferrari din afara Italiei. Cu atat mai mult cu cat, potrivit declaratiilor sale, in tinerete nu a stiut niciodata ce va face in viata.
Francezul a devenit copilot de raliu, gasind in aceasta ocupatie mijlocul perfect de exprimare a talentului organizatoric si de conducere de care a dat dovada mai tarziu.
Fosta sa pozitie din cadrul Scuderiei Ferrari cade in sarcina a doua persoane: Stefano Domenicali se va ocupa de gestiunea sportiva, politica si administrativa in timp ce Mario Almondo va fi responsabilul partii tehnice si al resurselor umane. In plus, Amedeo Felisa il va inlocui pe Jean Todt in functia de manager general al Ferrari.
In alta ordine de idei, celalalt responsabil cu succesul al constructorului de Formula 1 a celor de la Ferrari, Ross Brawn, se va retrage din prim-planul Marelui Circ in 2007, ramanand in pozitia de consultant al echipei tehnice.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (0)