Todt e presedinte la Ferrari
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Jean Todt este noul presedinte Ferrari. La 13 ani de la venirea sa in structurile companiei italiene, la peste un deceniu dupa ce a reusit sa repuna pe picioare o marca pe atunci muribunda, si la trei zile de la retragerea lui Michael Schumaccher, Todt a fost numit de Luca di Montezemolo presedinte si CEO al unuia dintre cei mai cunoscuti constructori auto ai lumii.
Acelasi Luca di Montezemolo a fost cel care l-a recrutat pe Todt in structurile organizatorice, tehnice si de conducere ale Ferrari in 1993. Pana atunci, francezul se umpluse de glorie cu peugeot in Campionatul Mondial de Raliuri, in Rally-Raid sau in cursele de anduranta. Noul post pe care il ocupa Jean Todt este o recompensa enorma pentru francezul care reuseste astfel sa devina primul presedinte Ferrari din afara Italiei. Cu atat mai mult cu cat, potrivit declaratiilor sale, in tinerete nu a stiut niciodata ce va face in viata.
Francezul a devenit copilot de raliu, gasind in aceasta ocupatie mijlocul perfect de exprimare a talentului organizatoric si de conducere de care a dat dovada mai tarziu.
Fosta sa pozitie din cadrul Scuderiei Ferrari cade in sarcina a doua persoane: Stefano Domenicali se va ocupa de gestiunea sportiva, politica si administrativa in timp ce Mario Almondo va fi responsabilul partii tehnice si al resurselor umane. In plus, Amedeo Felisa il va inlocui pe Jean Todt in functia de manager general al Ferrari.
In alta ordine de idei, celalalt responsabil cu succesul al constructorului de Formula 1 a celor de la Ferrari, Ross Brawn, se va retrage din prim-planul Marelui Circ in 2007, ramanand in pozitia de consultant al echipei tehnice.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Comentarii (0)