Cu un portofoliu de modele mai bogat ca oricând, BMW M continuă să crească în preferințele clienților din întreaga lume.
În 2023, germanii au livrat 202.530 de automobile la nivel global, fiind pentru prima oară când divizia M comercializează peste 200.000 de mașini într-un singur an. Vorbim despre o creștere de 14.3%, comparativ cu anul 2022.
SUA rămâne cea mai importantă piață pentru divizia de performanță a producătorului din Munchen. Urmează Germania și Marea Britanie. În ceea ce privește situația pe modele, BMW M3 Sedan rămâne cel mai popular model M pur-sânge.
Și în România, germanii au avut rezultate record. În 2023, BMW M a livrat la noi în țară, în total, 494 de exemplare. Cel mai vândut model a fost, de departe, SUV-ul XM, cu 55 de unități livrate în România. Dintre acestea, 4 au fost versiunea XM Label.
Cu 47 de unități livrate, BMW M4 Coupe Competition s-a clasat pe 2 în topul preferințelor românilor. M2 ocupă ultima treaptă a podiumului (16 exemplare), iar noul M3 Touring a ajuns la 11 clienți.
De cealaltă parte, avem modelele care poartă litera M în denumire, dar nu sunt modele M pur-sânge.
Ne referim aici la i4 M50, cu 44 de livrări, X7 M60i, cu 29 de livrări, și limuzina de lux BMW 760e cu 21 de unități livrate.În 2024 vom face cunoștință, printre altele, cu noua generație BMW M5 care, după o pauză de două generații, va putea fi comandată și într-o versiune break. Sau M5 Touring, în limbaj oficial.
via BMW
Electrice: 376,183
Toată lumea vrea un M dar și mai multă lume vrea un EV :))
Titlul este o metaforă, normal că obsedații de electrice cu salivă la guriță trebuie să puncteze faptul ca sunt pe fază, vigilenți etc.
Mulți ar vrea un M, dar asta este, cam costă.
Și eu vreau un Panamera, dar la fel nu am bonitatea necesară pentru așa ceva… asta nu înseamnă că are sens să-l compar cu un Plaid sau Lucid. Un Panamera este o capodoperă și chiar dacă nu se mai vând sau vor dispărea (ca așa-i situația)… nu schimba nimic din faptul că-s excepționale, cel puțin pentru mine.