TMD Friction lansează un nou site și oferă un prim contact cu noua identitate de brand

de Automarket.ro
Sambata, 02.03.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
TMD Friction, furnizorul de echipamente de frânare premium, evoluează către o direcție de brand care promovează mobilitatea sustenabilă și sigură. Un nou site al companiei reflectă această transformare.

TMD, un furnizor global de top pentru elemente de frânare, accelerează transformarea sa către un viitor al mobilității sustenabile. Construind pe baza unei moșteniri de peste 110 ani de experiență ca furnizor OE, precum și pe baza celor 140 de ani de succes ca lider în industrie, compania intră acum într-un nou capitol al istoriei sale.

După ce și-a dovedit expertiza de top în furnizarea de echipamente de frânare în care oamenii pot avea încredere, compania dezvoltă acum o direcție de brand modernă, care include concentrarea pe practici și soluții de afaceri menite să minimizeze impactul său asupra mediului înconjurător. TMD Friction anunță aceste evoluții odată cu lansarea unui nou site web, modern și dinamic. O nouă secțiune dedicată sustenabilității reflectă valorile companiei. Site-ul poate fi accesat aici.

Clement de Valon, Vicepreședinte Executiv Independent Aftermarket la TMD Friction, declară: „Noul site web prezintă un design modern, atrăgător și premium, demonstrând angajamentul nostru față de siguranță și sustenabilitate.

Ne dorim ca vizitatorii site-ului nostru să aibă aceeași experiență premium de brand pe care o au și clienții noștri atunci când interacționează cu produsele, serviciile și soluțiile noastre premium.”

O INTERFAȚĂ NOUĂ ȘI MODERNĂ, DUPĂ UN REDESIGN VIZUAL

Noul site TMD Friction a fost complet redesenat. Acum are un limbaj de design unitar, o interfață contemporană, o structură clară a hărții site-ului și o senzație superioară de calitate. Pe lângă informațiile referitoare la domeniile de bază ale TMD Friction, a fost adăugată și o nouă secțiune pentru sustenabilitate.

Clement de Valon continuă: „Un site web este cartea de vizită a unei companii și un prim punct de contact pentru toți cei care interacționează cu TMD. Prin lansarea noului nostru site, îndeplinim obiectivul nostru de a oferi o experiență digitală premium clienților, furnizorilor, angajaților, partenerilor de afaceri, comunităților locale și candidaților.”

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru