Grupul britanic Jaguar Land Rover are o nouă reprezentanţă în Bucureşti, inaugurată de Ţiriac Auto pe Şoseaua Pipera, în sectorul 2. Vorbim despre cea de-a şasea reprezentanţă a mărcilor Jaguar şi Land Rover din România, după cele din Iaşi, Oradea, Bacău, Braşov şi celelalte două din Bucureşti. Fiecare centru în parte este specializat atât în serviciile de vânzare ale modelelor Jaguar, Land Rover şi Range Rover, cât şi în serviciile de post-vânzare ale acestor mărci ale grupului JLR. La aceeaşi adresă este deschis şi un service multi-marcă, inaugurat în urmă cu două săptămâni.
Ţiriac Collection - galeria de automobile clasice se deschide pentru publicul larg
Cea mai recentă lansare a grupului britanic este Jaguar F-Type Coupe. Cea mai ieftină versiune a acestuia pleacă de la 71.300 de euro cu TVA inclus pe piaţa din România. Modelul britanic va fi oferit alături de trei motorizări supraalimentate pe benzină. Cea mai modestă opţiune este un V6 de 3.0 litri, capabil să ofere 340 de cai şi 450 Nm. Versiunea S a lui F-Type Coupe beneficiază de o versiune mai puternică a acestei motorizări, care livrează 380 CP şi 460 Nm.
Vârful de gamă va fi versiunea F-Type Coupe R, care preia motorul V8 supraalimentat de la XKR-S şi XKR-S GT. Acesta livrează 550 cai putere şi este capabil să asigure un sprint 0-100 km/h în doar 4.2 secunde.Jaguar F-Type Coupé, probabil cel mai frumos model al englezilor, a debutat astăzi la Los Angeles
Ranger Rover Evoque ar putea primi un frate mai mare
Jaguar F-Type Coupé este oferit în compania a două tipuri de plafon, unul metalic şi unul din sticlă, englezii explicând că alegerea plafonului vitrat nu afectează în niciun fel rezistenţa torsională a caroseriei, datorită faptului că structura caroseriei este ranforsată în numeroase puncte. Portbagajul versiunii Coupé a lui F-Type oferă 407 litri, cei de la Jaguar anunţând că acesta poate să găzduiască două genţi destinate jucătorilor de golf. Lista de opţionale a lui F-Type Coupé include şi un sistem de frânare carbon-ceramic, disponibil doar pentru versiunile R şi S ale sportivei britanice.
Jaguar şi Land Rover vor dezvolta independent motorizările şi transmisiile viitoare
"cine va recomanda?....Familia!" ----- BD in actiune :))
din pacate habar n-ai cum functioneaza lumea asta dar iti place sa comentezi.
Aferim!
diferenta dintre Tiriac si multi din Ro care s-au imbogatit, este ca el este un afacerist adevarat (investitii, asigurari, banci, auto, turnee sport, etc) iar altii ... doar s-au "descurcat" .... individual (mai rar) in grup sau prin politica
trebuie sa ai cap de afacerist adevarat, .. ma refer la Tiriac, nu de unul de carton, iar puterea lui a stat in credibilitate si oportunismul de a incepe o reala afacere, nu in oportunismul de a fura sau a lua pe nimic, asta e marea diferenta
nu mai ganditi bai ca niste comunisti, ca nu toti bogatanii sunt "negustori cinstiti" in tara asta, mai e cate unul pe care l-a dus capul la afaceri, pe asta se bazeaza lumea occidentala, noi suntem inca in feudalism cu restul "boierilor" imbogatiti "peste noapte", si in comunism, care mai curge in vene, se pare, la unii trecuti de o varsta
la nivelul lui e normal sa aibe ocupatii aristocrate, ca nu vorbim de sute de mii de euro in conturi sau actiuni, trece de miliard, e normal sa stea la masa cu oameni pe masura
pe cine mai stiti voi din tara ca are asemenea anturaje, asta reflecta si valoarea omului, restul sunt niste carpiti care asa cum au luat, asa o sa dea inapoi, sau o sa ramana fara, dupa ... o generatie, nu au si business-ul in sange, doar lacomia si curajul