Tintele viitoare la Toyota

De Robert Gherghe
Publicat Vineri, 31.08.2007
Crestere de circa 20% si depasirea pragului de 10 milioane unitati produse anual sunt obiectivele urmatorilor ani.

Toyota, primul producator auto mondial, anticipeaza ca va inregistra, in 2009, un avans al vanzarilor de 18% comparativ cu anul trecut, la 10,4 milioane de unitati, pe fondul cresterii cotei pe pietele mature si a extinderii rapide a operatiunilor in China, anunta Mediafax.

Grupul Toyota, care include si producatorul Daihatsu si compania de camioane Hino Motors a inregistrat, in 2006, un nivel record al vanzarilor de 8,81 milioane de unitati, devenind astfel cel mai mare producator de automobile la nivel mondial prin devansarea General Motors, care a detinut pozitia de lider timp de 75 de ani.

Depasirea pragului de zece milioane de unitati vandute ar fi o premiera a industriei auto. Compania isi majoreaza cota pe pietele mature cum sunt America de Nord, Europa si Japonia. Grupul japonez, cu o capitalizare de piata de peste 200 de miliarde de dolari, si-a extins rapid operatiunile pe pietele cu ritm de dezvoltare rapid, precum China si Rusia, vrand sa vanda, in prima parte a viitorului deceniu, peste un milion de masini.

Contructorul auto a incercat sa mareasca capacitatea de productie pentru a face fata cererii si a anuntat ca vrea sa construiasca, anul acesta, o fabrica in Rusia, anul viitor o unitate de productie in Canada, iar peste trei ani una in SUA.

Comentarii (1)

  • bRRRRRRRRRRR
    Astia ne inghit pe toti !
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru