Anul trecut, Mercedes a vândut 2.4 milioane de unități și a rămas constructorul premium cu cele mai bune rezultate la acest capitol, devansând BMW și Audi.
Constructorul din Stuttgart are acum ținte și mai ambițioase și vrea să-și mărească producția, astfel încât vânzările anuale să ajungă la 3 milioane de mașini.
“Fabricile din rețeaua noastră globală funcționează la capacități ridicate. De aceea, ne dorim să extindem producția în conformitate cu cererea din piață și să ajungem la vânzări de 3 milioane de unități,” a declarat Markus Schaefer, membru în board-ul Daimler.
Pentru atingerea acestui obiectiv, nemții pregătesc fabrici noi în Mexic, Ungaria sau China, precum și în alte regiuni de pe glob. Investițiile totale se ridică la circa 3.7 miliarde de dolari.
Via Motor1
De fapt, m-am săturat să mă tot tragă lumea de mânecă pe stradă: “Uite, măi, ce splendoare de Mercedes. Cum de rămâi insensibil? Fii atent, BMW-ul! Hopa, și Audi. Uaaauuu!”. Ȋntr-adevăr, este o impietate din partea mea să nu mă raliez oamenilor fascinați, de toate vârstele și categoriile sociale. Dar promit să-mi revizuiesc atitudinea neconformă, astfel ȋncât să devin, finalmente, o persoană cu caracter și rafinament.