Renault a gândit o nouă modalitate de promovare pentru Twingo. Francezii au lansat o ojă de unghii și un spot publicitar menit să atragă atenția asupra micuțului model de oraș.
Oficialii Renault spun că Twingo este "pentru șoferițele active care trebuie să circule prin oraș, dar care sunt atente și la modă și look".
Francezii spun că lacul pentru unghii este disponibil în aceleași nuanțe (Dragée Blue, Flamme Red, Etoilé Black și Eclair Yellow) cu cele oferite de Renault pentru caroseria lui Twingo. Până acum, nimic impresionat. Doar că, oja poate fi folosită și pentru corectarea zgârieturilor de pe vopseaua mașinii.
Oja este produsă de startup-ul For Ink and Out, din Paris, și este disponibilă atât în service-urile Renault, cât și pe site-ul companiei. Prețul este de 8.9 euro.Totuși, această campanie a atras acuzații de discriminare sexuală din partea asociației Les Chiennes de Garde. Imediat după aceste acuzații, directorul general For Ink and Out a declarat: este amuzant pentru că și bărbații o vor folosi (n.r. oja de unghii). În același timp, un purtător de cuvânt Renault spune că modelul Twingo se adresează femeilor care preferă personalizarea mașinilor, iar spotul publicitar nu arată o femeie care nu știe să parcheze.
Comentarii (0)