Așteptarea s-a terminat pentru fanii trio-ului Clarkson-Hammond-May. După un an și jumătate de pauză, cei trei actori Top Gear au revenit cu un nou show, trecând de la britanicii de la BBC la americanii de la Amazon. The Grand Tour - numele oficial al noii producții - a debutat oficial în weekend-ul trecut, iar rezultatele preliminare sunt excelente pentru Amazon.
Găzduită de serviciul de streaming video al gigantului Amazon și disponibilă exclusiv printr-un abonament Amazon Prime (99 de dolari/an), emisiunea celor trei britanici a reușit să depășească la nivel de audiență la debut toate celelalte emisiuni și show-uri găzduite vreodată de platforma americană.
Deși nu există cifre oficiale, un comunicat de presă oferit de Amazon susține că The Grand Tour a adunat "milioane de membri Amazon Prime din SUA, Marea Britanie, Germania, Austria și Japonia", adică țările în care poate fi accesat serviciul de streaming video oferit de Amazon Prime. Este foarte posibil ca cifrele să crească exponențial în luna decembrie, când Amazon a anunțat oficial recent prin vocea celor trei prezentatori că serviciul va fi deschis pentru fanii The Grand Tour din alte 200 de țări, implicit România.
Chiar dacă The Grand Tour a bătut recordul de audiență deținut până acum de primul episod al serialului SF The Man in the High Castle, numărul de abonați noi la serviciul Amazon Prime nu a bătut toate recordurile Amazon, chiar dacă prețul anual al abonamentului a scăzut strategic de la 99 la 79 de dolari/an în weekend-ul difuzării.
În buna tradiție a serviciului american, acestea sunt deținute în continuare de Prime Day, o zi de reduceri dedicată abonaților Amazon Prime.Conform informațiilor de pe piață, Amazon a plătit între 160 și 250 de milioane de dolari pentru a-și asigura serviciile echipei care realizază show-ul The Grand Tour.
via Amazon
Comentarii (1)