Una dintre măsurile luate în calcul este realizarea unor teste anuale pentru emisii fără ca producătorii auto să fie anunţaţi în prealabil. În acest mod, nemţii speră să determine constructorii să renunţe la diverse metode pentru fraudarea testelor de emisii. "Vor fi controale pentru maşini în stilul testelor antidoping pentru atleţi. În fiecare an şi fără să fie anunţate", a explicat Alexander Dobrindt, ministrul german al transporturilor, pentru publicaţia Bild.
Pentru moment, autorităţile nu au dezvăluit metodele prin care vor face testele fără să le anunţe în prealabil, însă una dintre variante este selectarea modelelor de la companiile care închiriază maşini.
În plus, tehnicienii care vor realiza controalele vor fi transferaţi prin rotaţi pentru a asigura o transparenţă cât mai mare a întregului proces.Măsurile urmează să fie propuse parlamentului german în cursul zilei de joi, iar documentul oficial va include şi un plan pentru încurajarea vânzărilor de maşini electrice.
Pe de altă parte, ministrul transporturilor se aşteaptă ca Volkswagen să publice un amplu raport despre modul în care inginerii constructorului german au reuşit să implementeze software-ul de păcălire a emisiilor. "Mă aştept ca Volkswagen să dezvăluie integral procedurile care au condus la manipulare", a mai precizat el.
Via Automotive News
modul este unul foarte sofisticat: au folosit instructiunea "if".
Un singur raport nu-i de ajuns pentru tratarea instructiunii.
Un salt calitativ mai mare este doar trecerea la alt tip de propulsie, de exemplu vehiculele electrice
Adică eu care citesc acest articol nu știu că vrea să îi testeze?
Dacă chiar ar fi vrut să o facă pe bune, nu citeam articolul ăsta și aș fi citit că a făcut deja asta și că le-a dat amenzi la cei ce nu respectă. Dar cum germanii sunt cei care fac lobby că ei produc destule mașini super poluante, vor să pară corecți.
Hai lăsați-ne cu minciunile voastre de 2 lei că ne-am săturat
Si oricum dupa primul an se afla de intentie.