Autorităţile din ţara noastră au anunţat recent că negociază deschiderea unei fabrici de maşini electrice în România, iar Tesla Motors a fost principala sugestie cu privire la numele constructorului.
Americanii intenţionează să deschidă o nouă fabrică pe lângă cea din Statele Unite pentru a face faţă cererii pentru viitorul Tesla Model 3, însă oficialii companiei îşi îndreaptă mai degrabă atenţia spre China.
"Am dublat capacitatea de producţie în fiecare dintre ultimii ani şi vom continua să o dublăm pentru a ne asigura că furnizăm Model 3 la timp. Avem o fabrică în California care este suficient de mare pentru o producţie de 500.000 de unităţi pe an, dar vrem o fabrică suplimentară. Aceasta ar putea fi în China", a declarat Jon McNeill, preşedintele de vânzări al Tesla.
O astfel de fabrică suplimentară va fi însă utilizată şi pentru producţia unui al patrulea model în gama constructorului american. CEO-ul Elon Musk a confirmat că intenţia să este de a lansa în viitor un nou model care să fie mai ieftin decât Model 3, care în Statele Unite va costa 35.000 de dolari. În opinia sa, un astfel de model va face ca "aproape oricine" să-şi poată cumpăra o maşină electrică."Sunt entuziasmat să fiu capabil să produc o maşină pe care să şi-o permită aproape oricine. În viitor vor fi maşini şi mai accesibile. Cu a patra generaţie şi cu maşini mici vom fi în sfârşit în poziţia în care aproape oricine îşi va permite o maşină", a explicat Musk.
Până atunci, Tesla are alte probleme de rezolvat, pe lângă producţia lui Model 3. Costurile de reparaţii pentru unităţile Model S şi Model X aflate în garanţie sunt de circa două ori mai mari decât în cazul constructorilor tradiţionali. Astfel, Tesla cheltuie în medie 918 euro pentru reparaţia unei maşini, în timp ce Ford are cheltuieli de 380 de euro, iar GM de numai 350 de euro pe unitate. În schimb, Daimler cheltuie 850 de euro pentru reparaţiile unei maşini aflate în garanţie, aproape de nivelul înregistrat de Tesla.
Via Electrek, HybridCars, LeftlaneNews
"Tesla are alte probleme de rezolvat, pe lângă producţia lui Model 3. Costurile de reparaţii pentru unităţile Model S şi Model X aflate în garanţie sunt de circa 2 ori mai mari decât în cazul constructorilor tradiţionali."
Şi oare de ce nu mă miră faptul că scriu numai copii, care au impresia că 3 sute de mii de dolari pot să salveze o companie auto?
MR. MUSK mai ai multe de invatat apuca-te serios de treaba, cum am mai zis mustaciosul de la mercedes iti pregateste o surpriza, tinete-te bine
....
Common complaints from Tesla owners including door latches that don’t work properly on the Model X crossover. One owner told Reuters that he had to drive home 30 miles with one hand on the door to keep it shut."
"Tesla a pierdut bani în 2015 -o valoare neta 888.7 milioane dolari, cu 716 milioane $ fiind pierdute in operațiuni.
...
Reclamaţiile comune de la proprietarii Tesla, mai includ încuietorile care nu funcţionează în mod corespunzător pe Model X. Un proprietar a declarat că a trebuit să conducă acasă 30 de mile cu o mâna pe uşa şi una pe volan pentru a nu se deschide"
Sursa:hybridcars
Ne baga altii in seama si poate e mai bine asa. N-avem nevoie de urmatorul Enron.