Tesla va solicita o taxă anuală pentru conexiunea la internet din mașină: regula se aplică pentru comenzile de la 1 iulie

de Daniel Popescu
Joi, 28.06.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Conexiunea la internet în mașinile Tesla va fi taxată anual pentru comenzile plasate după 1 iulie, la capătul a 6 ani în care serviciul a fost oferit gratuit.

Mașinile produse de Tesla au avut conexiune gratuită la internet încă de la lansarea lui Model S în 2012, însă compania americană a anunțat în 2014 că serviciul va mai rămâne gratuit doar pentru următorii 4 ani.

Elon Musk își respectă acum promisiunea, întrucât Tesla va relansa serviciile sale de internet pentru comenzile plasate după 1 iulie 2018. Astfel, după această dată, internetul va fi disponibil pe baza a două pachete distincte.

Pachetul Standard Connectivity va fi oferit gratuit, însă conexiunea la internet va fi disponibilă doar pentru aplicațiile care nu solicită un transfer ridicat de date. De exemplu, șoferul va putea folosi aplicația de navigație, fără însă să aibă acces la date despre trafic în timp real, iar update-urile software vor fi gratuite doar în cazul în care oferă îmbunătățiri de securitate. În caz contrar, șoferul va fi nevoit să apeleze la o conexiune Wi-Fi.

Pachetul complet se numește Premium Connectivity și va permite acces complet la internet pentru o sumă nespecificată încă, dar estimată de publicația Electrek la circa 100 de dolari pe an. Totuși, Tesla menționează că cei care comanda un Model S, Model X sau un Model 3 cu pachetul de interior premium vor avea primul an de internet gratuit.

Via Digital Trends, Electrek

Comentarii (9)

  • Asta incepe din ce in ce mai mult sa sune ca bancul ala cu ceasurile de pe vremea comunismului: ceasurile nu au fost 2 ci a fost 1, nu erau de perete ci de mana si nu i s-a dat ci i s-a luat.
    Asa si cu Tesla: incarcarea e moca doar pentru modelele scumpe, netul mai e moca putin timp, modelul de 35 de mii defapt nu poate fi cumparat si cel mai accesibil model e unul de 44 de mii pe care mai pui 2 cruciulite si il faci de 50 de mii.
    Viitorul e electric. Viitorul uscatoarelor de par voiam sa zic.
    17 9
  • @bancu, sa nu uitam de autopilot care nu e autopilot (de fapt e lane keep assist si cruise control adaptiv- care le gasesti si pe Passat), ba camerele care le platesti suplimentar ca sa fii pregatit pentru tehnologia autonoma care nu mai vine, ba camionul care se lanseaza fara data de lansare. E interesant cum pot sa aiba atatia fani cu atatea afirmatii inselatoare....
    5 7
  • ACE - Craiova
    DESPRE BERLINE electrice:
    1. Modelul NISSAN Sylphy EV 2018 este disponibil pentru comenzi - deocamdata - doar... in China, de la 25.000 USD ( sa zicem 25.000 EURO).
    La noi, daca ai scadea cei 10.000 EURO de la Rabla Plus, ar ramane de platit efectiv 15.000 EURO......N-ar fi prea mult pentru o masina electrica cu autonomie electrica 338 km si portbagaj de 510 litri.

    https://insideevs.com/nissan-sylphy-ev-is-now-available-for-order-in-china/

    2. RENAULT Zoe are de asemenea autonomie de cca. 300 km si costa cca. 250-300 km WLTP.

    3. NISSAN Leaf 2018 are de asemenea autonomie de cca. 250-300 km

    5. HYUNDAI Kona EV are autonomie de cca. 400 km WLTP.

    6. Si VW a anuntat un model EV, in cca. 2-3 ani cu un pret de cca. 25-30.000 EURO.....

    Prea repede se grabesc unii sa cante - DEJA - prohodul electricelor.....
    Este DOAR INCEPUTUL acestora.....
    8 4
  • @ACE

    Știi că-n SUA aceste ajutoare de la stat se cam termină pentru Tesla fix în acest an, pentru ceilalți peste câțiva ani, înțelegerea a fost pentru 200.000 unități pentru fiecare constructor, cine crezi că va fi cea mai afectată campanie ? Cred că Tesla, care n-a reusit să fie profitabilă cu aceste ajutoare, cum se va descurca fără ele ?
    5 3
  • Ca o completare, ajutorul este de 7500 dolari, înmulțit cu 200.000 unități, înseamnă 1.5 miliarde dolari, atât a primit Tesla până acum, să vedem cum se va descurca de acum încolo, nu cântă nimeni prohodul electricelor, doar a Teslei.
    5 3
  • este Musk budy cu Trump? este
    este Tesla companie americana? este
    este America great again?...ma scuzati, wrong question...

    dar ati priceput voi, Tesla, firesc ar trebui sa isi caute o noua abordare a modului de a face masini (poate si un manager nou) iar sa declari un faliment (contrar parerii ignorantilor) e o alternativa sa iesi din rahat, si sa continui sa faci cee cea vrei sa faci.

    Asta daca "cap de clovn" nu ar scoate si el o lege, un regulament, o maslina acolo, ceva cu dedicatie. Ar fi in stare.
    4 3
  • Edikkk
    TESLA este o COMPANIE MARE AUTO invidiata de toate celelalte companii auto !

    Este un APPLE al industriei TELEFOANELOR MOBILE si al LAPTOPURILOR.

    Sunt multe exemple in care Apple EFECTIV a uimit prin inovatie fiind COPIATA de toti (pana si notch-ul de la iPhone X) si care inca mai uimeste prin produse calitative excelente !!

    Imi aduc aminte ca numai trecerea la 16nm a procesoarelor, dupa ce Apple a anuntat iPhone, celorlalti inclusiv Samsung le-au luat nu 1 an ci 2 ani !!!

    Altele au reusit sa copie dar abia dupa 1 an.

    Sau cum Apple cu un procesor in acelasi nm reusea cu doar 2 procesoare sa bata un Samsung cu 4 procesoare ! Inclusiv multi-threading !
    Si asta nu e tot.... si cu CONSUM MAI MIC.


    La fel si TESLA ! O companie uimitoare in care cand produceau ei Tesla masini cu conducere autonoma (sau ma rog, semi-autonoma legal declarat) ceilalti NICI MACAR IN PROGRAMUL DE DEZVOLTARE nu aveau ! Daramite in programul de productie ! Si nici vorba de produse - autoturisme cu asa ceva !!

    Le-au luat concurentei 2-3 ani sa scoata autonomie level 1 maxim 2 in care sa fie incluse cele gen - oprirea in caz de obstacol in fata, sau reducerea vitezei (tradus azi la unii prin Adaptive Cruse Control) sau parasirea benzii de mers pe autostrada (tradus la unii Lane Assist) !

    Deci despre ce vorbim ??

    Marea vina a lui Musk ca el visa sa automatizeze tot procesul sau macar spre 90%, lucru dificil de facut cand ai resurse totusi limitate (banii investitorilor nu sunt infiniti) si uite ca inteles acest lucru, a angajat multi oameni si acum bate record de productie dupa record !


    Eu abia astept in 5 ani de zile, sa scoata TESLA SEMI TRUCK si atunci sa vezi cum o sa curga banii pe toate partile !
    Cel putin SUA o vor avea la picioare !!

    Si atunci sa vezi influenta in productia mondiala de petrol si cum o sa scuture sandramaua gaunoasa numit industria petrolului !!
    6 5
  • Edikkk
    Cautati Volvo 7900e sau 7800e OppCharge

    https://www.youtube.com/watch?v=Tduhpd0SiaQ&t=14s
    https://www.youtube.com/watch?v=Owwx2-SnZgw
    https://www.youtube.com/watch?v=fEmRQviMkzU
    https://www.youtube.com/watch?v=loSYjSZNniQ

    Sau Volvo FL electric

    https://www.youtube.com/watch?v=oGLJ9u9N0M0


    Autobuze 100% electrice de la Volvo cu incarcare OppCharge dezvoltata de elvetienii de la ABB.

    EEeee... Volvo au batut pe BYD in Londra !!

    Si totul pentru ca acest autobuz electric se incarca la CAPETELE RUTEI cate 6 minute (SASE MINUTE) !!


    La fel si cu Tesla, ai 300km range si apoi in 30 minute ai inca 100-150 km !

    Ce iti trebuie ai mult ??

    Cine face mai mult de 500km ori este TAXIMETRIST, TIR-ist sau nu are ce face cu viata lui !
    6 4
  • Rudolf D.
    Sa luam Tesla, ca zicem ca are cea mai mare autonomie. Merg la ski in weekend, de la Stuttgart in Alpi undeva. Nu ma duc la Garmisch ca e aglomerat si destul de scump. Ma duc altundeva in Austria sau in Franta sau chiar in nordul Italiei. 4-500 de km in general pe autostrada. Pot cu Tesla? Nu. Nu, ca pierd prea mult timp, iar timpul e pretios. Sunt TIRist, sunt TAXImetrist? Nu Sunt un om obisnuit caruia ii place sa calatoreasca fara sa stea prea mult prin benzinarii (sau statii de incarcare).

    In rest masinile electrice sunt excelente (pentru mersul prin oras si prin suburbii acesta e viitorul) cu conditia sa stai la casa ca sa-ti incarci bateria noaptea.
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru