Tesla a inaugurat la sfârșitul anului trecut uzina din apropiere de Shanghai, care produce Model 3 pentru piața locală. Vânzările contructorului american au crescut rapid, iar Tesla a anunțat acum că intenționează să susțină această creștere printr-o extindere majoră a rețelei de stații de încărcare Supercharger.
Astfel, Tesla a anunțat că va instala 4.000 de stații de încărcare Supercharger în China pe parcursul acestui an. În prezent, rețeaua celor de la Tesla are aproximativ 2.500 de Superchargere, care au fost instalate pe parcursul ultimilor 5 ani.
"Anunțul demonstrează că Tesla are speranțe mari pentru piața chineză, întrucât se pare că producătorul instalează stații de încărcare nu numai pentru actualii clienți, ci și pentru potențialii clienți", a declarat un analist local.
În prezent, Tesla își extinde rețeaua de Superchargere și în Europa. Recent, americanii au deschis un Supercharger în localitatea bulgară Plovdiv și alte două stații în Serbia, și anume în capitala Belgrad și în localitatea Aleksinac din apropiere de Nis.
Între timp, datele publicate de Tesla pe site-ul său oficial indică în continuare că americanii plănuiesc stații de încărcare și în trei localități din România: București, Craiova și Brăila. Totuși, în cazul acestora, Tesla menționează că vor fi deschise "în curând", fără să menționeze concret un an de lansare.
Via Electrek
este 16:53 la New York si provocarea zilei este:
sa-l convingeti cu puterea mintii pe Gigi din Berceni care e prost de bubuie ca masinile electrice sunt viitorul!
Mare grija ca s-au prins de Soros si Bil Gheitz...lucrati cu maiestrie.
De fapt masinile diesel sunt sanatate curata, dar ei nu trebuie sa stie asta. Noi trebuie sa promovam ca niste dementi ce suntem masinile electrice!
Vezi, totuşi, că, în general, lumea nu este atât de oligofrenă, încât să “pună botul” (şi încă fulgerător, cum speraţi voi) la tentativele voastre de prostire pe faţă.
avem nevoie de bani de la stat, de investiţii majore, pentru crearea unui sistem de încărcare electric
Tesla : a terminat singură un sistem complet pentru SUA continentală (mult mai mare ca toată Europa) şi parte din Canada
Şi!!! Începea să lucreaze la upgrade-area lor de putere mai mare de 300-350 kw
Tesla face nu se văicărește !
Când vor acoperi şi China, restul producătorilor auto le va fi şi mai greu să între pe acea piaţă.
Te deranjeaza ca altii gandesc diferit? Obisnuieste-te
Nu, nu, mă deranjează când companii extrem de bogate, stau la cerşit pentru infrastructură, deşi altele mult mai mici au reuşit să facă o infrastructură completă funcţională în US continentală
Şi încep să facă alta în China continentală
Ambele cu mult mai mari decât toată Europa, nu doar UE
Vrei să îmi vezi adidaşii? Am şi Puma...
Alea green line, blue tec, eco tec şi numai iarbă verde şi cer albastru - MINICIUNI GROSOLANE - care mulţi le înghit cu nonşalanţă.
PS oare cum mai cumpără clienţi maşini de la o companie care le-au vândut un produs sub standard şi au şi minţit despre acest lucru???
ştii... ăia cu maimuţa...
Adică nu. Pentru cei care nu înţeleg sarcasmul.
Zi de zi Diesel deasupra tuturor. Vorba unuia de pe aici.
Pana nu se interzic voi umbla cu Diesel si voi cumpara Diesel. De preferat 3 litri ca sa moara fraierii de cuida cand ii fac in depasiri. Hai pa.
Sau, în fine, plănuiește să bage -- inițiativă bună, aș fi cârcotaș aiurea să contest. Dar hai să presupunem că vom avea 3 (trei) Superchargere la finele anului, versus 6.500 chinezii.
Proporțional, România ar trebui să aibă vreo sută.
Raportul de forțe... electromagnetice arată deci clar așteptările slăbuțe ale e-promotorilor pentru zona asta.
Nu surprinde însă pe nimeni lipsa Transilvaniei din planurile Tesla ?! Ei, asta se circumscrie după mine altor (geo)strategii și culoare de forță... electrică, dar nu mai presupun nimic fiindcă mi-s prea mic și nu știu mai nimic,
Tesla nu vrea ajutoare de stat pentru ca pompeaza investitorii bani, supraevaluand de multe ori valoarea reala a companiei. Oricum, nu toti constructorii cer ajutoare, doar fac imprumuturi.
Lasă că face în ţări mai civilizate Olanda, UK, Franţa, Germania
Eu nu zic că nu sunt mult mai bogate... dar nici ăia din Vest nu prea vizitează România
DE CE?
pentru că sunt milioane de vestici UK, Franţa, Germania care nu au depăşit un TIR în viaţa lor, numai pe autostrăzi merg la drum lung şi nu vor să moară în România
Placa este veche şi nu mai este de actualitate
, toate Model Y şi toate model 3 noua versiune (cea actualizată cu sisteme de la model Y) nu au probleme de panel gap şi nici de vopsea.
Vorbim de o companie mult mult mai tânără decât big boys.
Apoi hai să vorbim de calitatea vopselei (cele nemetalizate) de la Dacia, Renault, Mazda !! ?
Îi las direct pe clienţi să spună dacă am dreptate sau nu.
Dacă avea 3 litri diesel şi două ţevi de evacuare - nu mai ziceai nimic
Dacă este electrică - că domnule poluează mai mult la producerea ei ! O minciună neruşinată, Litiul fiind unul dintre cele mai răspândite materiale pe pământ, iar la versiunile de Tesla din China vor avea baterii fără Cobalt şi chiar şi Nichel
Dar hai cu ipocrizia şi două standarde, la unii iubitori de maşini termice
Mda
In rest, ar trebui sa macani mai putin, ai condus vreo electrica pana acum ? Daca da, ce anume, unde, cand ? Repede, sa n-ai timp sa copiezi teste de pe net.
Nu ai găsit absolut niciun cusur maşinilor Tesla mult superior tehnologic decât celelalte şi hai să ne luăm de orice detaliu care a mai rămas.
Hai dă Youtube cu model Y 2020 cu problema, pentru că nu vă cred