Tesla a publicat rezultatele privind producția și livrările aferente primului trimestru din 2021. Producătorul american a continuat trendul pozitiv din ultima parte a lui 2020.
O producție de 180.000 de vehicule a fost atinsă în intervalul ianuarie-martie, în timp ce constructorul a reușit să livreze aproape 185.000 de unități, un nou record după cel stabilit în trimestrul al patrulea de anul trecut.
Model 3 și Model Y au fost cele mai căutate de către clienți, cu un total combinat de 182.780 de exemplare, în timp ce doar 2.020 de unități au fost înregistrate împreună de Model S și Model X.
În 2020, constructorul a atins o producție de 509.737 de exemplare, după cum urmează: 54.805 unități pentru Model S și Model X, respectiv 454.932 unități pentru Model 3 și Model Y.
Tesla a livrat anul trecut 499.550 de mașini către clienți, în creștere cu 36% față de 2019 și cu doar câteva sute de exemplare sub obiectivul de jumătate de milion de unități anunțat la începutul lui 2020.
În 2019, producătorul american a livrat un total de 367.500 de mașini electrice, cu 50% mai multe decât în 2018.
Via Tesla
- moderne;
- performante;
- sigure (modelele TESLA au obtinut certificarea maxima in testele de siguranta);
- cu preturi nu chiar accesibile, este foarte adevarat;
- dar situate cat mai aproape de cerintele mondiale ale consumatorilor.
Ce se va intampla insa, in piata auto internationala, cand vom vedea, in cursul anului 2023, masina electrica TESLA cu pretul de 25.000 $ care promite o autonomie electrica de 322 km masurata in ciclul EPA?!
Eu cred ca, acel moment, va marca, cu adevarat DEMOCRATIZAREA masinilor electrice!
Nu vad de ce i-am imputa lui Musk faptul ca a deschis o fabrica uriasa (aflata acum in plin proces de extindere), pe continentul asiatic, atunci cand China are 1,45 miliarde de persoane?!
Se vorbeste in piata auto si despre o (posibila) noua fabrica TESLA amplasata in India (1,4 miliarde locuitori)....
Europa, cu cei 500 milioane de locuitori ai sai, va avea si ea parte, in cursul acestui an de gratie, de fabrica TESLA de langa Berlin si este normal ca tinda spre o felie cat mai mare din piata masinilor electrice ce urmeaza a fi vandute pe Batranul Continent.
Nu sunt de acord cu cei care spun ca infrastructura nu va putea sa tina pasul cu productia de masini electrice.
Daca statele europene nu vor instala statii electrice publice de incarcare prea curand - TESLA isi va dezvolta cu forte proprii, asa cum a facut-o si pana acum, fara subventii guvernamentale, propria retea de Superchargere si va rupe o felie SI MAI MARE din tortul la care jinduiesc acum cu nesat si marii producatori auto europeni!!!!
Vezi ultimele declaratii - edificatoare - ale sefilor acestor companii....
Date Change Site Status Links Details
Tue, Mar 30 2021 add Bucharest, Romania Construction gmap | forum | tesla 8 stalls | 250 kW
Sat, Mar 27 2021 add Timișoara, Romania Construction gmap | forum | tesla 6 stalls | 250 kW
Cum se poate vorbi de amprente neutre de poluare la o electrica, cand extragerea, prelucrarea elementelor pentru baterii sunt neprietenoase cu mediul, cand reciclarea bateriilor presupune descompunerea unor substante toxice, ce alternativa verde este asta ?
Tu personal - reciclezi:
- becuri de iluminat
- baterii alcaline
- anvelopele de la masina ta
- bateria de acumulatoare de la masina, o data la 4-5 ani sau cat este durata ei de exploatare
-s.a.?!
Ai auzit ca bateriile de acumulatoare de tip Li-ion, de la masinile electrice pot fi:
1. refolosite ulterior, inca 10-15-20 de ani chiar daca le scade capacitatea la 40-50% dupa circa 12-15 ani, de ex. ca rezerva de depozitare a energiei electrice, la case sau la stadioane etc (cauta pe internet si gaseste multe exemple)
2. reciclate partial si reutilizate, cu o durata de exploatare mai mica decat cea initiala
3. reciclate integral - exista chiar firme ultra-moderne (una dintre ele avand ca CEO un fost director al Tesla - care a vazut o buna oportunitate pe piata?!
Pe de alta parte, se discuta intens si de baterii de acumulatoare pentru masini electrificate cu sulf (mult mai ieftin decat cele ce contin Li) precum s.a. variante.