Tesla continuă să tragă ponoasele unei politici atipice de denumire a propriilor modele. Iar cel mai recent caz de acest tip este cel al noii electrice compacte pe care compania americană a prezentat-o ca versiune pre-serie cu surle și trâmbițe acum un an și care este așteptată de câteva sute de mii de clienți care au depus precomenzi pentru mașina care va deveni cel mai accesibil model din gama brandului de peste Ocean.
Denumită inițial Tesla Model E, mașina și-a schimbat numele cu puțin timp înainte de prezentarea oficială în Model 3. Cauza: "Model E" este o marcă înregistrată a celor de la Ford, companie care nu a dorit să renunțe la drepturile de utilizare ale acesteia.
Dacă problema numelui a fost aparent rezolvată, faptul că Tesla a ales să reprezinte grafic cifra 3 prin trei bare orizontale așezate una peste cealaltă a atras atenția companiei Adidas, care a depus o plângere în Statele Unite pentru acest lucru. Conform argumentației Adidas, cele trei dungi - una dintre mărcile înregistrate de brandul german din industria fashion - ar putea induce în eroare consumatorii, care ar putea înțelege că între Tesla și Adidas există relații de colaborare.
Rezultatul: cele trei dungi au dispărut în această săptămână de pe site-ul oficial Tesla, fiind înlocuite cu numeralul simplu 3, astfel că Model 3 ajunge în final la o formă pe care deocamdată nu o mai contestă nimeni. Reprezentanții brandului american susțin însă că modificarea nu a avut la bază plângerea Adidas, decizia fiind luată înainte ca germanii să se adreseze autorităților care se ocupă de înregistrarea mărcilor în Statele Unite.
pana la urma ne afecteaza cu ceva? noi nu suntem in stare sa punem nici ata'n ac