Tesla și-a dublat vânzările în 2018: 6 din 10 mașini livrate de americani au fost Model 3

de Paul Cosma
Vineri, 04.01.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Tesla și-a dublat vânzările în 2018 cu ajutorul lui Model 3, care a generat mai mult de jumătate din volumul total de livrări. 6 din 10 mașini care au ajuns la clienții Tesla au fost Model 3.

Tesla a publicat rezultatele înregistrate anul trecut, constructorul american reușind un record de 245.240 de mașini vândute.

Vânzările au fost de peste două ori mai mari decât în 2017, când Tesla a livrat 101.312 de unități către clienții săi. Potrivit datelor oficiale, recordul stabilit de Tesla s-a bazat pe cererea ridicată pentru Model 3.

Aproximativ 60% din mașinile livrate de Tesla în 2018 au fost Model 3, respectiv un total de 145.846 de unități. Ultimul trimestru al anului trecut a fost și cel mai fructuos, cu 63.150 de exemplare Model 3 livrate de Tesla.

Pentru 2019, Tesla plănuiește să vândă cel puțin 350.000 de mașini, un an în care vom vedea și lansarea SUV-ului Model Y.

Via Caradisiac

Comentarii (9)

  • ACE - Craiova
    Cate ceva despre preturile de vanzare ale TESLA Model 3, in Europa:

    Preţurile europene ale Tesla Model 3 vor începe de la 53.500 EUR, în Franța

    4 ianuarie 2019, 9:56 UTC
    de Daniel Patrascu

    Aproximativ o lună după ce configuratorul pentru modelul Tesla Model 3 de pe piața europeană a intrat în viață, producătorul american de mașini electrice a lansat în sfârșit lista de prețuri pentru mașina din țările de pe continent, echipate cu volan pe partea stângă.

    Europenii vor primi două versiuni ale mașinii electrice preferate din lume, și anume versiunile cu o gamă largă de baterii (nivel de intrare) și performanță (partea de sus a gamei), ambele echipate cu un sistem dual-drive cu tracțiune integrală.

    În funcție de țara în care locuiește clientul, prețurile pentru ambele modele pot varia uneori foarte mult, mai ales că majoritatea țărilor au, de asemenea, diverse stimulente pentru cumpărătorii EV.

    Cel mai ieftin loc pentru a cumpăra Tesla Model 3 în Europa este Franța, unde nivelul de intrare începe de la 53.500 EURO, iar topul intervalului este de 64.300 EURO.

    La celălalt capăt, cel mai scump Model 3 se vinde în Finlanda - 60.500 EURO pentru nivelul de intrare și 71.700 EUR pentru top-range.

    În Germania, cea mai mare piață auto europeană, mașina începe de la 55.400, respectiv 69.700 EUR.

    Diferența dintre varianta cu autonomie mare și cel de performanță este exact aceasta: prima se concentrează pe autonomie, în timp ce cea de-a doua se referă la performanță.

    Modelul Model 3 de intrare în gamă oferă o autonomie electrică de 560 km pentru o baterie încărcată complet, comparativ cu cea 530 km oferită de Tesla Model 3 de Performanță.

    Cu toate acestea, pierde puncte atunci când vine vorba de accelerare și viteză maximă: 4,8 secunde și 233 km / h pentru nivelul de intrare față de 3,5 secunde și 250 km/h pentru varianta Performanță.

    Există cinci culori exterioare oferite în Europa pentru Model 3 - doar una dintre acestea fiind gratuită – cea mai scumpă vopsea costând 2.600 EURO în plus față de prețul de pornire din Franța.

    Un plus de 1.600 EURO poate fi cheltuit pe roți de 19 inch, 1.050 EURO pe interior alb-negru, 5.300 EURO pe sitemul Autopilot îmbunătățit și veți găsi în curând un total de puțin peste 64.000 EURO în Franța pentru varianta cu baterie Long Range și 73.250 EUR pentru varianta Performanță.

    Vă puteți juca cu Modelul 3 pe care intenționați să îl cumpărați urmând acest link


    https://www.autoevolution.com/news/tesla-model-3-european-pricing-announced-starts-at-53500-eur-in-france-131391.html
    15 7
  • - avans 2.000Eu
    - livrare in MARTIE (pentru precomanda facuta astazi)
    - preturile includ ecobonusul de 6.000Eu (in Franta)
    11 1
  • ACEdikk
    Da, dupa ce ca-i sfertodoct si agramat, nea Patrascu asta mai si induce cititorii-n oroare :) - cea mai ieftina T3 din Europa fiind deocamdata cumparabila-n Germania.

    Vorba vine "ieftina" de fapt, desi ca performante concureaza merco-audi-beamveurile medii motorizate IC-forte. Ba-i chiar inaccesibilă pt 99,9% dintre romani. Dar si nemtoaicele pomenite-s la fel.
    4 2
  • Edikkk
    Viitorul este electric

    Exporturile mondiale de petrol scad vertiginos (din mai multe motive, dar şi din motivul electric)

    http://www.worldstopexports.com/worlds-top-exports-products-countries/


    Scăderi de peste 30-40% la petrol şi produse petroliere şi derivate
    8 8
  • @Edikk te arunci la niste concluzii nefundamentate pe baza unor date incomplete.
    Scaderea aia poate fi reala dar este data (cel mai probabil) de alte cauze decat cele care crezi tu.
    Coreleaza volumele de petrol produse cu pretul petrolului si cu volumele produse/importate/exportate pe tara pentru a intelege piata.
    Sau daca vrei sa intelegi ceva cauta consumul de petrol pe tara si o sa vezi de fapt multe cresteri.

    Atunci o sa vezi ca imaginea este de fapt alta. Scaderea aia inseamna altceva (nu am rabdare sa explic dar te prinzi singur...poate).

    Asta inseamna diletantism.
    4 3
  • @Green_Alex, man, omul are si el o parere, nu trebuie sa il desfintezi pentru asta. Si sincer nu iti trebuie facultate ca sa vezi ca viitorul este electric.
    Trebuie doar sa te uiti in jur si sa vezi toate trendurile, acelea sunt: de renuntare a plasticului, renuntare a masinilor pe baza de petrol, in special renuntare a multor lucruri care polueaza.
    In fine, discutia e lunga.
    4 3
  • Edikkk
    Dle Green Alex AM SCRIS CLAR "din mai multe motive, dar şi din motivul electric"

    Dar pot să vă aduc date cu cât a scăzut cererea de petrol DOAR DATORITĂ maşinilor electrice.
    1 1
  • @Edikkk (si Nelu) ce ma deranjeaza si reactionez sunt informatiile si /sau rationamentele false (nu gresite).

    Ca viitorul transporturilor este electric sunt 100% convins, om vedea de unde o veni curentul ala (daca va fi inmagazinat in baterii sau produs pe loc de alte surse).
    La fel de convins sunt si ca peste 50 de ani se va produce/vinde/folosi in continuare foarte mult petrol.

    Dar marea scadere a valorii exporturilor de petrol nu vine de aici, vine din alte cauze pe care nu am rabdare sa le explic si referentiez cu articole/statistici.

    Ce m-a deranjat a fost legarea celor doua care duce la o imagine destul de extrema, care este falsa. Electricele cresc dar deocamdata impactul lor nu este atat de mare (din cate stiu eu).
    Dar daca ai articole, link-uri chiar te rog sa le pui, si le va citi oricine este interesat de subiect.
    Sunt convins ca site-ul Automarket.ro ar fi mult mai castigat sa aiba la sectiunea comentarii doar dezbateri argumentate cu link-uri si statistici decat pareri aruncate in 2 peri si mistocareala.
    Eu de asta citesc/apreciez comentariile care vin cu informatii (uneori mai interesante decat articolul in sine) ale unora de pe aici pe site.

    Nu a fost cu intentia de a jigni, ci s-a vrut o critica constructiva.
    1 1
  • Edikkk
    OK, green Alex !

    Scuze am vrut să votez pozitiv comentariul dvs dar am dat click greşit pe negativ !! Sorry!

    PS doar în Shenzhen care este gen Londra ca nr taxiuri / autobuze, la sfârşitul anului 2018 (aşa am citit) aveau toate taxi şi toate autobuze electrice.

    20.000 taxiuri !!!

    Gândiţi-vă că chiar şi 1% din toate taxiurile din China dar tot înseamnă ceva. Şi este doar începutul.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru