Tesla Motors are până în prezent aproximativ 100.000 de clienţi, însă numărul acestora ar trebui să crească de aproape 5 ori în cazul în care va reuşi să onoreze toate cele aproximativ 400.000 de precomenzi pe care le-a primit pentru viitorul Model 3.
Pentru a gestiona o astfel de creştere rapidă a numărului de clienţi, Tesla Motors a creat un departament special numit Growth Programs care are rolul de a analiza date provenite de la baza de clienţi. "Construim de la zero o echipă de creştere pentru a desena, construi şi optimiza soluţii pentru adopţia accelerată (n.r - a produselor noastre)", precizează Tesla într-un anunţ de angajare.
Departamentul a fost creat la începutul acestui an, iar director al programului este Praveen Arichandran, care a ocupat o funcţie similară la reţeaua de socializare Facebook. Printre primii recruţi ai acestuia se numără Sisun Lee, care a lucrat într-un departament similar al serviciului de ride-sharing Uber.Totuşi, până la sosirea noilor clienţi, Tesla trebuie să se organizeze pentru a putea produce cele aproximativ 400.000 de unităţi Model 3. Planul iniţial vizează producţia a 200.000 de unităţi în 2017, însă constructorul american a admis în acelaşi timp că obiectivul este aproape imposibil de atins.
Via Electrek
Comentarii (3)