Tesla a prezentat la sfârșitul lunii noiembrie controversatul Cybertruck, un pick-up electric cu un design neconvențional care va fi disponibil în trei versiuni.
La vremea respectivă, constructorul american a anunțat că modelul va fi livrat de la sfârșitul anului 2021 în versiunile Single Motor RWD și Dual Motor AWD, în timp ce versiunea de top Tri Motor AWD urma să apară la sfârșitul anului 2022.
După 24 de ore, Tesla anunța că 41% dintre comenzi au fost plasate pentru versiunea de top și 42% dintre comenzi pentru varianta Dual Motor AWD, în timp ce versiunea de bază primise doar 17% dintre comenzi.
Prin urmare, americanii au decis să schimbe ușor strategia și să răspundă cererilor primite din partea clienților. În acest context, versiunea de top Tri Motor AWD echipată cu trei motoare electrice va fi produsă cu un an mai devreme decât planificarea inițială, de la sfârșitul anului 2021.
Această versiune oferă o autonomie de 800 de kilometri conform standardului american EPA și are o capacitate de tractare de 6.35 tone.
În schimb, versiunea de bază Single Motor RWD, echipată cu un motor electric și autonomie de 400 de kilometri (EPA), a fost amânată cu un an pentru finalul lui 2022.Pentru Tesla, această schimbare este una pozitivă, întrucât versiunea Tri Motor AWD are un preț de pornire de aproape 70.000 de dolari, semnificativ mai mare decât cel al versiunii de baza de 40.000 de dolari, ceea ce va asigura venituri mai mari.
Via Motor1
incarcat si cu remorca-rulota o sa consume 180 kwh adica toata bateria in una ora
60-70 km autonomie daca isi respecta numele truck?
oh no 800 km dupa Musk