Tesla a început să ia primele măsuri ca reacție la suspendarea producției de mașini electrice în Statele Unite.
Potrivit unor informații dezvăluite de postul de televiziune CNBC, constructrul american a decis să renunțe la câteva sute de angajați cu contracte temporare, inclusiv dintre cei care lucrau la uzina de baterii din Nevada. Informația a fost dezvăluită de agenția de recrutare Balance Staffing, care a intermediat contractele cu Tesla.
"Trebuie să vă informăm că închiderea uzinei Tesla a fost extinsă din cauza pandemiei și, ca rezultat, Tesla ne-a cerut încheierea tuturor contractelor cu efect imediat", menționează oficialii agenției de recrutare.
Până în prezent, Tesla nu a reacționat oficial la aceste informații. Chiar dacă nu fac parte din forța de munca permanentă, unii dintre angajații cu contracte temporare lucrează de ani de zile la Tesla, în timp ce alții sperau să obțină contracte pe perioade lungi.
Decizia vine în ciuda faptului că Tesla a obținut rezultate peste așteptări în primul trimestru al anului, când a livrat 88.000 de mașini la nivel global, în creștere cu 40%, în ciuda pandemiei.
Totuși, creșterea are că explicația inaugurarea unei noi uzine în China la sfârșitul anului trecut.Via CNBC
Diesel! Zi de zi deasupra tuturor!
PS: pretul supei de dinozaur a scazut la minime istorice. ;)
Să nu credeți că o să scapați într-un viitor nu prea apropiat, fără să fiți taxați bazat pentru deținerea unei mașini electrice. Cum sunt taxele acum pentru cele cu motoare termice, așa va fi și cu cele electrice.
Impozit, RCA, CASCO, ITP, alimentare. șamd.
Se mai strică ceva la softul mașinii, cât dădeai pe un motor din dezmembrări sau un RK, atât vei da și pentru depanarea respectivă, poate mai mult.
Lista este luuuungă...
Sunt multe variante pentru viitorul automobilelor, se lucrează la asta, însă ferit de ochii lumii momentan.
Dacă veți asculta ultimul reportaj făcut de cei de la Super Speed TV cu Țiriac, o să auziți la un moment dat niște lucruri pe care eu le-am spus, în urmă cu ceva timp pe aici, în legătură cu industria auto, cu mentalitatea UE-ului și a Statelor Unite și cam cum lucrează acum piațele celor două continente și care sunt interesele lor de fapt.
Reportajul il găsiți pe Youtube.
Priviti aici, la noua minune tehnologica de la Peugeot - e208. Un drum de la Paris la Grenoble, 600 de km, facut in 9 ore cu 4 incarcari. Asta ca asta: dar incarcarile, pe langa orele pierdute la incarcare, l-au costat pe calator 67 de euro. Ceea ce e un pret absurd si nesimtit. In plus, omul spune ca impreuna cu facilitatile si grantul guvernamental de 6000 de Eur, masina costa chiar si asa cu 10.000 de eur in plus fata de surata ei cu combustie. Inimaginabil... https://www.youtube.com/watch?v=UV3Gm5XGBl0
Si dupa toate astea, sunt unii, din fericire nu multi, care aplauda tampenia asta cu electrificarea. Ba mai se gandesc sa si cumpere! Pamantul mintii!
Zi de zi, Diesel deasupra tuturor!
Am un prieten care si-a luat acum 1 saptamana un E-Up ca a 2 a masina. Sta la casa si si-a tras si 30m2 de celule fotovoltaice. Face zilnic naveta 20km dus-intors si sa mai zicem 10-15km in oras. Sa zicem 40km/zi medie. Sunt si eu curios cum se va descurca. El zice ca bine. As fi mai curios daca v-ati intalni face-to-face :)). Ca idee are permis si conduce de ~20ani mai mult masinile diverselor firme la care a lucrat pana de curand care asa, cum iti inchipui nu au fost electrice.
Totusi la pretul ei ar trebui adaugat si pretul panourilor sau macar o parte din el. Pentru cine are bani si sta la casa esta e solute ideala pentru a doua masina, masina de oras.
In plus, totul e ambalat intr-un staniol verde-lucios, sa para ca totul e pentru planeta si pentru binele tuturor. Nu e. Si asta deranjeaza: minciuna si ipocrizia. N-am absolut nimic cu cei care vor sa-si cumpere asa ceva. Sunt liberi sa-si cheltuiasca banii cum vor. Am o problema cu politicienii care se catara pe ipocrizia asta si acorda subventii nesimtite din banii tuturor pentru asa ceva, totul, bine-nteles, in numele binelui comun. Nu-mi plac nici subventiile pentru masinile conventionale, in caz ca voiai sa ma intrebi asta. Nu ar trebui sa existe asa ceva. Porcaria asta tine doar preturile artificial sus si umfla buzunarele producatorilor, care nu ma tem ca mor de foame. Cel putin in cazul Romaniei, exista mii de chestii prioritare fata de masinile cu baterii. E o nedreptate strigatoare la cer sa dai 10.000 de eur din bani publici pentru o masina cu baterii.
Mi-am adus aminte, cred ca mai interesanta intanirea ar fi intre amicul asta si domnul inexorabil. O cutie extra large cu pop-corn, o doza mare de cola si vizionare placuta!
Ce n-as da sa o vad si pe asta!
As putea sa ma intalnesc cu cunoscutul tau sa discutam, nu ne-am scoate ochii si nu ai avea de ce sa-ti cumperi popcorn. E vorba de idei, nu de situatii punctuale. In plus, dupa cum spuneam, pe fiecare il priveste pe ce-si da banii.
Despre ce vorbim?
Hai sa eliminam si bugetul pentru educatie (nu am copii) sa eliminam subventiile pentru biserica, sa eliminam subventiile pentru ajutorul de somaj, nu ma intereseaza nici banii care se duc la mediu (n-am taiat in viata mea un copac) sa eliminam si banii pentru cei fara venituri (sa se duca dracului la munca) pensiile la ce le mai trebuie? In general ce este corect si ce este incorect?
Dar daca am fi inteligenti si am administra cum trebuie banii oare nu ar ajunge pentru tot tortul numit buget? Ba da, cu siguranta. Povestea subventiei "absurde" nu ma convinge. Ma convinge controlul banilor, diminuarea coruptiei, urmarirea investitiilor, etc.
Bugetul pentru educatie nu e acelasi lucru. Fara copii pregatiti, nu are viitor o tara. Dar fara masini electrice se poate foarte bine trai, ba chiar mai bine decat cu ele, daca ma intrebi pe mine. La fel si celelalte exemple pe care le dai. Nu compara nevoia inexistenta de a avea venituri minime pentru cineva care a ramas fara serviciu sau pentru pensionari, nevoile de subzistenta, cu nevoia de a ma plimba cu o masina electrica scumpa si proasta. Cand pot foarte bine sa ma plimb cu o masina conventionala care costa jumatate. Sau cu mijloacele de transport in comun.
Tortul nu e tort, e o coaja uscata intr-o tara ca romania. Vorbin de torturi in Elvetia. Coaja noastra uscata nu ajunge niciodata, pentru ca nevoile actuale din Romania, de la infrastructura pana la educatie si sanatate sunt niste nevoi uriase, aproape cele mai mari nevoi din UE. In conditiile astea, sa dai in Romania mai multi bani ca subventie pentru masini cu baterii decat in Anglia, mi se pare repet, strigator la drept. Nu te convinge problema subventiei probabil pentru ca lucrezi si tu la stat, si pentru voi in general bugetul e un sac fara fund, din care ne putem infrupta la nesfarsit.
Cred ca am lamurit fiecare care cum sta :)
Corect si asta. Dar sti vorba romanului: nu e prost cel care cere....
Ma bucur sa aud ca nu lucrezi la stat. Tinerii capabili care lucreaza la stat se irosesc si fura societatii o resursa care ar putea produce mult mai mult si mai bine in privat.
Poti sa intri si tu in politica dupa ce se termina tot balciul asta cu covidiotul!
Tot inainte, onorata adunatura!
Ascultati la casca-gura!