Astfel de conversii sunt însă mai degrabă teoretice, întrucât nu sunt luate în calcul performanţele reale ale bateriilor, iar mai mulţi proprietari de Tesla Model S şi Tesla Model X au observat că nu ating niciodată valori atât de mari precum cele specificate de producător.
În loc să se implice în explicaţii pe marginea acestui subiect, oficialii Tesla au luat o măsură radicală şi au decis să elimine pur şi simplu conversia în cai putere de pe site-ul oficial al companiei.
"Nu este foarte intuitiv să defineşti puterea electrică în termeni de cai putere. Kilowaţi sau megawaţi reprezintă unităţi de măsură mult mai utile. Electricitatea nu poate genera singură o mişcare fizică în acelaşi mod în care o face un motor sau un cal. Întrucât ratingul puterii unei baterii electrice variază, nu este un număr precis de utilizat pentru specificarea capacitaţii fizice a unui model electric", explicat Jeffrey Brian Straubel, directorul tehnic al Tesla.
Singura problemă este că potenţialii clienţi vor avea dificultăţi să facă o comparaţie între puterea motoarelor de pe modelele Tesla şi cele ale rivalilor alimentaţi cu benzina sau motorină.
Tesla Model S este echipată cu un motor electric de 310 kW, iar până de curând producătorul menţiona o conversie de 416 CP. În cazul lui Tesla Model X, puterea versiunii 90D este de 193 kW, echivalentul a 259 CP.
Via Ecomento
Comentarii (2)