Autoritățile americane au anunțat la sfârșitul lunii iunie lansarea unei investigații cu privire la o serie de probleme tehnice înregistrate la unitatea media și ecranul touch al unor versiuni mai vechi de Model S.
Investigația a fost declanșată după ce mai mulți proprietari au acuzat probleme tehnice la ecranul touch: acesta are tendința de a deveni mai puțin responsiv sau de a se bloca, iar timpii de pornire sunt mai lungi.
De astfel de probleme sunt vizate în special versiunile Model S și Model X lansate înainte de 2018.
Tesla reacționează acum la aceasta investigație într-un mod surprinzător și anunță reducerea la jumătate a perioadei de garanție oferită în mod obișnuit pentru unitatea media și ecranul touch.
Până acum, constructorul american oferea o garanție de 4 ani sau 80.000 de kilometri, în funcție limita care era atinsă mai repede. De acum înainte, garanția oferită va fi însă de numai doi ani sau 40.000 de kilometri.
"Ecranul touch și unitatea media de control: 2 ani sau 40.000 de kilometri, în funcție de limita atinsă mai repede", este mențiunea Tesla de pe site-ul oficial cu privire la garanția pentru unitatea media și ecranul touch.
Practic, Tesla confirmă indirect problemele pe care le are în această privință, iar mișcarea are rolul de a reduce costurile cu înlocuirea ecranelor defecte.
Via Electrek
daca apare cumnatu meu taran cu solariii cred ca renunta la planul lui de inventie adica ecran touch montat la tesla care sa ii spuna cit si ce pliveste pe kilovat de transpiratie.
insa aproape la fel de banos ca elon fiindca tot influensar, ambii amindoi stiu totul si de fapt nimic dar prosteala electrocaznica trebuia sa aiba nume și mecle la inaintare.
nu prea dastepte insa ca omu standard sa le inteleaga balmajeala artificial inteligenta cica, desi noi sintem mai la coada listei de bucate a marelui borg.
cu mine face insa sigur indigestie si daca ma pirpolesc inainte cu 3+2G.
Spuneam nu mai demult de acu vreo 2 ani p-aici ca masinile vor deveni in scurt timp computere pe 4 roti si nume din industria IT vor deveni mult mai importante in alegerea autoturismului decat actualii constructori auto ce pot deveni simplii producatori de caroserii . Gigantii IT pot trai fara industria auto dar gigantii auto nu mai pot trai se pare fara industria IT si nu peste foarte mult timp nu trebuie sa ne miram daca vom putea cumpara de exemplu un Samsung ansamblat la uzinele din ..Bavaria ( las pt. latitudinea imaginatiei voastre sa aleaga din cei 2 bavarezi).
Cat despre ecran si despre Tesla, nu pot sa ma gandesc decat tot la aia veche si ras-ras-pomenita cu "Nu-i prost cine cere..."
Este motivată de faptul că având un sistem de vânzări fără dealeri şi fără prea multe service în spate, vor să înlocuiască piese contra cost şi nu gratis după terminarea unei minimi garanţii impuse de lege.
Da, şi încărcarea gratis nelimitat a fost eliminată, dar este o revenire la parametri normali.
Nu ştiu dacă unii care triumfă la cea mai mică veste, care li se pare lor că este negativă, cumva merită că s-au născut ca oameni pentru că sunt la stadiu de râme.
Oamenii ar trebui să sfinţească locul, nu să distrugă locul.
Tesla nu produce unitatea media şi touch screen-ul, care au reducerea de garanţie. Poate producătorul respectiv a impus noile garanţii.
Unitatea media şi touch-screen ul nu sunt acelaşi lucru cu unitatea de control şi conducere automată / asistată Tesla.
Maşina se supune tuturor standardelor de siguranţă, nu numai din SUA ci şi Europa, unde au luat NOTE MAXIME !
Asta cu toţi mincinoşii, că explodează bateriile, că etc
Îmi este silă de asemenea mincinoşi, dar ce să îi faci există şi aceştia printre noi.
Mi se pare mie sau Faimosul electric ID3 este vandut la primii clienti fara anumite functiii activate, dar platite:))
Cand ai o astfel de concurenta, esti inca sus, ca restul platesc amenzi pentru ilegalitati:))
Si sa se oftice unii, actiunile Tesla au depasit ieri pragul de 1300$/bucata. BMW, VW pe la ce prag sunt???
Cica ar cam avea probleme cu investitorii care ii preseaza sa treaca mai repede la electrice:))
Toate componentele electronice pentru automotive trebuie sa satisfaca conditii foarte drastice si care putin probabil sa fie atinse vreodata (sa suporte temperaturi de la -50 pana la +150 grade perioade considerabile de timp). Tesla a pus in masinile lor ecrane un pic mai bune decat ce gasesti pe un laptop. Nicidecum pretabile pentru o masina. De asta crapa in numar inacceptabil de mare
Ce draq dle. ... Sunt zeci de alţi producători cu ecrane foarte proaste (nu iluminează destul, nu se văd bine, ce să mai zicem de culori) şi foarte lente (procesoare ieftine)... şi la Tesla sunt foarte bune - dar hai să aruncăm cu pietre
Aici nu vorbesc de 1 caz la 100.000 ci de cazuri sute... ceva care să oblige la un recall, etc
Aud?
Păi... ce naiba, stăm şi ne agăţăm de orice la Tesla să îi scufundăm, de parcă nu urâm atât de tare, până la auto distrugere.
Hai să îi iertăm lui VAG maimuţa cu foarte multă uşurinţă dar hai să mă i-au de o banală reducere de garanţie de la 4 ani la 2 ani.
Ce draq dle.... zici de parcă ar fi redus de la 40 de ani la 2 ani.
Dar eu stau liniştit, pentru că realitatea este una, aceiaşi, indiferent că sunt şi sute de voturi negative.