Constructorul american de mașini electrice a inițiat o nouă campanie de rechemare pentru Cybertruck, camioneta electrică a producătorului deținut de Elon Musk. De această dată, campania de rechemare vizează o problemă gravă pentru siguranța rutieră. Mai exact, pedala de accelerație poate rămâne blocată în mers, din cauza feței de plastic care se poate desprinde.
Această problemă afectează toate exemplarele Cybertruck construite înainte de 4 aprilie 2024. Până la această dată au fost vândute 3878 de exemplare ale camionetei electrice. Problema a fost semnalată pentru prima dată în 31 martie, atunci când un client s-a plâns de această defecțiune. Două zile mai târziu, Tesla a verificat datele mașinii și a confirmat că, atunci când accelerația a rămas blocată în poziție deschisă, șoferul a apăsat și pedala de frână în același timp pentru a încerca să oprească mașina.
Al doilea caz a fost raportat o zi mai târziu, iar problema a fost investigată inclusiv de către NHTSA, organismul de siguranță rutieră din Statele Unite.
Sub fața de plastic a pedalei de accelerație a fost aplicat un săpun care nu ar fi trebuit să fie aplicat acolo de la bun început. De altfel, decizia de a aplica săpun ca agent de lipire pentru fața pedalei de accelerație nu a fost aprobată în procesul de asamblare. Din această cauză, fața pedalei nu este bine lipită și se poate desprinde în mers.Vestea bună este că nu au fost raportate accidente din această cauză. Reparația va consta în înlocuirea pedalei de accelerație, atât pentru exemplarele deja livrate, cât și pentru cele care urmează să fie livrate către viitori clienți. De asemenea, exemplarele fabricate începând din 17 aprilie au primit o piesă nouă pentru a preveni un asemenea incident în viitor.
Nu este pentru prima dată când Tesla Cybertruck este supus unei campanii de rechemare. La câteva luni de la debutul său, modelul a trebuit să fie rechemat din cauză că literele martorilor de bord erau prea mici și greu de citit.
via InsideEVs
Totuși, acest detaliu n-ar trebui sa fie impachetat într-o ştire.
PS da, știm lista de așteptare este pe 100 ani, dar cum Musk este ocupat cu jmanglireq a peste 40 mild (nu cred ca-i iese ) au uitat să se ocupe de producția urâțeniei și nu le iese dle, Tesla de best of the best!!! Tehnologia Tesla este cu 1000 de ani peste orice… dar nu-i destul ;)
Tu nu aveai cum sa ratezi știrea asta precum nici muștele nu ratează ciocolata.
Musk este un bufon oportunist (bravo lui ca făcut muuulți bani așa) care a blufat la greu și încă sunt suficient de mulți care încă mai pun botul la ce spune. Nu am spus niciodată cu nu-i muncitor și ca nu are idei bune… dar nu-și poate controla ego-ul… sunt mulți care au făcut mult bine pentru planeta și nici măcar nu știm de iei în schimb este plin de clovni gen Musk.
Nu are nici o treaba cu “trecutul peste”… doar ca minciunile îl ajung din spate și la ce măgării a făcut… tic, tac… tic, tac!!!
Apropo, ce ți-ai spus? va reuși să mai jmanglească 40 de miliarde pentru performanța din 2023? Cum este cu model Y.. cel mai vândut model de (ce-o fi)??? Când spuneam (cu date, argumentat) în 2023 că orice comparație cu 2022 este pentru cretini, săreau focile ca arse, vezi vre unul să recunoască ceva?
Uite cu ceva sunt de acord cu voi focile spălate pe creier… diesel-ul nu-i viitorul (este realitatea)… dar nici bateriile de astăzi nu-s!!!
Până nu se rezolvă situația cu bateriile nici o șansă de a profita (în masă), de beneficiile motorului electric care-i ceva fooooarte vechi… buba-i bateria și încărcarea, și este mare ca altfel ar fi rezolvată.
https://demitros.ro/2017/05/31/o-scurta-istorie-a-motoarelor-electrice/
Tocmai vizitez o fabrică Mercedes unde se produc electrice, așa mai încet că nu-i cerere… 40% utilizare!!! Miliarde investite în tehnologie uzată moral.
Treci tu peste asta, ignoră …. că-i un fleac.