O penetrare în baza de date Tesla a pus într-un con de umbră compania la început de an. Mai mult, a afectat peste 75.000 de persoane, iar Procurorul General din Maine a declarat că este o lovitură din interior. Toate persoanele afectate de această problemă sunt sau au făcut parte din cercul de oameni cu care lucrează Tesla.
Scurgerea datelor s-a desfășurat în 10 mai, când ziarul german Handelsblatt a pretins că deține o arhivă de 100GB de date. Această „comoară” de informații, numită și „fișierele Tesla", conține 23.000 de documente interne, unde se găsesc 2.400 de rapoarte despre defecțiuni de auto-accelerare și 1.500 de cazuri de funcționare incorectă a sistemului de frânare.
În același timp, în cele 1500 de cazuri legate de sistemul de frânare se regăsesc și 139 de plângeri legate de opriri de urgență neintenționate și 383 de episoade de oprire fantomă, cauzate de alarme false privind coliziunile.
Tesla, printr-un comunicat adresat angajaților săi, a confirmat data de 10 mai și conexiunea cu Handelsblatt.
Se pare că doi foști angajați răzbunători au sustras informațiile confidențiale Tesla. Aceștia au ignorat protocoalele de securitate IT și de protecție a datelor. Așa se face că cei doi au trimis informațiile către surse media.În mod crucial, această dezvăluire nu a cuprins doar secretele corporative, ci și identitățile personale ale forței de muncă Tesla. Informații precum numele, dar și adrese fizice, de email sau numere de telefon. Tesla a anunțat că organismul mass-media a promis să păstreze informațiile în siguranță, fără să le dezvăluie. Într-o luptă legală, instanța împiedică foștii angajați să divulge orice fel de date.
Această poveste a escaladat într-un context în care Administrația Națională pentru Siguranța Traficului Rutier a lansat o anchetă cu privire la fenomenul bizar al opririlor fantomă, observat la mașinile Tesla. Și în august 2022 au circulat zvonuri despre un proces colectiv care punea la îndoială buna funcționare a Autopilot.
Google face prostii, VAG a facut si face, BMW nu a recunsocut ca motoarele diesel luau foc pana nu a fost data in judecata, multi CEO corupti dati in judecata.
Cam asta face si Musk ca sa creasca.
Nu e nimic nou sub soare. Lumea incurajeaza coruptia si nu mai vrea calitate, dar apoi se plange ca lucrurile nu merg bine. Lucrurile alea pe care ei le promoveaza.
De exemplu retarzii baga viteza si fac accidente si apoi se plang ca altii sunt problema in trafic, dupa ce ei fac si depasiri riscante si conduc bauti sau drogati. Apoi scapa basma curata si fac altele.
Daca lumea e nemultumita, sa nu mai cumpere produsele!!! Asta e solutia!!!
Daca VAG a facut prostii, dar cocalarii inca cumpara VAG, ca atat ii duce pe ei minutes, atunci merita sa fie prostiti. Eu le-as lua si taxa pe prostie la astia care cumpara produsele mincinoase.
Astia cu Tesla cu probleme sa isi puna autocolant pe masini ca sunt cele mai proaste si sa circule asa cu ele, ca sa vada si altii.
În afară de artefactele interne, inerent apar interacțiuni cu noise-ul generat de random trafic. Fie toate autovehiculele beneficiază de un sistem infailibil de conducere autonomă, fie vorbim despre pachete de $ 10 k complet inutile.
https://www.libertatea.ro/stiri/un-interlop-din-cluj-prins-de-11-ori-fara-permis-si-condamnat-cu-suspendare-s-a-urcat-iar-la-volan-si-a-omorat-un-om-intr-un-accident-cu-8-victime-4658076
Tot cu BMW-uri toti?