În ultima perioadă, Tesla a înregistrat o serie de probleme de natură tehnică la producția noului Model 3, ca urmare a faptului că s-a concentrat prea mult pe automatizarea unor operațiuni.
Deși a trecut aproximativ o lună de atunci, CEO-ul Elon Musk a anunțat pe rețeaua de socializare Twitter că a inițiat un hackaton pentru remedierea acestora.
Termenul de hackaton este folosit în mod regulat în industria software pentru a descrie un eveniment în cadrul căruia mai mulți programatori au misiunea de a remedia într-un timp cât mai scurt o serie de task-uri.
"Avem un hackaton chiar acum pentru a remedia cele mai dificile două probleme în privința producției roboților. Lucrurile arată promițător", a precizat omul de afaceri.
Ultimele date despre producția lui Model 3 au fost raportate în primele zile ale lunii mai: compania a ajuns la o producție de 2.270 de unități pe săptămână, departe de obiectivul de 5.000 de unități pe săptămâna stabilit de Musk pentru finalul lunii iunie.
Via Electrek
Nu este rău deloc.
Binenţeles că Tesla au avut toată industria auto şi toată industria petrolului împotrivă !
Şi încă îi mai au împotrivă, toată industria petrolului, încă majoritatea companiilor auto (care nu vor electrice să scoată, dar concurenţa Tesla îi presează)
Şi mai nou companiile de energie electrică sunt şi pro şi contra.
Tesla a adus mai multă ecologie decât fooooarte mulţi alţii.
Este vital ca Tesla să reuşească !
Aţi văzut, BMW va face Mini în .... CHINA !
DAR NU ÎN EUROPA coada vacii, unde ni se aruncă doar TDI şi cutii manuale ca la fraieri.
cum sa justifici unor analfabeti faptul ca Mini se fabrica in china pentru ca....salarii si nu merita (transport si taxe) sa duci masinile din europa (cu un cost de productie imens in comparatie) in china? ca Europa (inca) isi doreste tdi si manualele sunt (inca) in traditia si pe gustul europenilor?
Aţi văzut, BMW va face Mini ELECTRIC în .... CHINA !
dar nu şi în Europa, Europa căreia îi place poluarea şi se complace în poluarea TDI (vezi VAG care în SUA au plătit miliarde de dolari şi în UE.... nimic !!!!)
RUŞINOS
Europa mi se pare că face exact ceea ce trebuie in acest moment: microhibrid. Mai nou anunță tehnologii cu reduceri mai drastice ale consumatorilor și noxelor ceea ce mă bucură. Să nu uităm că în Europa sunt introduse cele mai dure standarde in ceea ce privește eficiența construcțiilor tocmai pt a reduce consumul și dependență de hidrocarburi și/sau electric.
Să nu se înțeleagă greșit: este ideal electric dar depinde de costuri și de impactul asupra mediului având în vedere tehnologia actuală.
Cum au impotriva? Ii saboteaza cumva? Nu-i lasa sa vanda, le-a interzis aparitia la expozitii sau le-au daramat show roomuri? Deocamdata cei mai mari sabotori ai Tesla sunt chiar ei insisi, care nu reusesc sa scoata o masina la calitatea si in cadenta ceruta. Cel mai nasol va fi can clientii isi vor da seama cam care e valoarea unei astfel de masini. Atunci va fi amuzant. Cat va costa peste 5-10 ani o Tesla cu bateriile terminate. Parerea mea e ca zero bani sau poate ca minus pentru ca daca la o masina clasica topesti motorul si faci unul nou, la cea electrica inca nu se stie cum se va recicla bateria uzata. Nici nu cred ca e posibil in momentul de fata.
Reciclarea bateriilor este bine pusă la punct de o vreme deja. Probleme sun la reciclarea altor materiale - de ex. fibra de carbon. Se folosește deja din ce în ce mai mult, dar nu există încă tehnologie de reciclare.
FOAAARTE SCUMPE!
NU MAI VORBITI AIUREA vă rog.
Mr Data dacă îl cunoaşteţi :
https://youtu.be/Gb_i4ihsJ1w