Conform companiei americane, evoluția tehnologică din ultimii ani face ca Tesla Roadster, model lansat în 2008 și bazat pe șasiul lui Lotus Elise, să beneficieze de o autonomie crescută cu 30% față de varianta anterioară, pe care Tesla a scos-o de altfel din gamă acum trei ani pentru a se concentra pe vânzările lui Model S, sedanul care a ridicat marca californiană de la stadiul de brand promițător la unul de constructor global, cu fabrici pe două continente și showroom-uri în cele mai importante orașe ale lumii.
Totuși, creșterea autonomiei iui Tesla Roadster este de circa 55% în raport cu generația precedentă, îmbunătățirile suplimentare datorându-se unui kit aerodinamic, unor noi anvelope și unui set îmbunătățit de frâne.Versiunea anterioară a lui Tesla Roadster, pe care producătorul vest-american a vândut-o în doar 2150 de exemplare până la scoaterea sa din gamă din ianuarie 2012, dispunea de o autonomie maximă de 400 de kilometri.
Tesla Motors a anunțat că va demonstra capabilitățile versiunii îmbunătățite a modelului său într-un test pe care compania îl va efectua pe coasta de vest a Statelor Unite, o mașină urmând să parcurgă distanța dintre Los Angeles și San Francisco (circa 650 de kilometri) fără a alimenta pe parcurs. Testul va avea loc la începutul lui 2015.
Conform unor declarații ale lui Elon Musk, Model S va beneficia și el de o baterie îmbunătățită, însă acest lucru "nu se va întâmpla foarte curând".
via Tesla Motors
Un mare BRAVO americanilor.
poti te rog sa vii si cu niste cifre ca sa iti sustii afirmatiile?
adica cam cate tesla si masini electrice in general sunt in exploatare si oare acest numar justifica afirmatia ta "Tesla este inca un motiv pentru care pretul petrolului se duce in jos" ? daca o sa te interesezi putin o sa vezi ca scaderea pretului titeiului este legatea de jocurile politice internationale si mai ales de falimentarea rusiei, nicidecum de masinile electrice.
dpdv al poluarii imediate, aici ce vroaiai sa spui? te referi la calitatea aerului care este functie de partiulele emise de motoarele cu combustie interna sau te refereai la dioxidul de carbon si efectele lui asupra incalzii globale? pt ca astea doua nu sunt deloc acelasi lucru, daca te refereai la calitatea aerului in orase atunci ai dreptate, daca te referi la emisiile de CO2 atunci acestea scad NUMAI si NUMAI daca electricitatea incarcata in baterii vine la randul ei dintr-o sursa neemitatoare de CO2 adica, solare, eoliene, hidro sau nuclear, tinand cont ca majoritatea masinilor electrice sunt alimentate noaptea atunci solarul pica din start, eolianul conteaza prea putin iar singurele surse nepuluante raman hidro si nuclearu. ce vreau sa spun este ca masinile electrice fac sens intr-o tara ca franta unde nuclearul reprezinta 3 sferturi din productia de electricitate dar sunt inutile in tari ca germania sau japonia unde electricitatea vine la momentul actual in mod covarsitor din surse emitatoare de CO2, carbune in germania si LNG in japonia si da, chiar si acolo in orase se va respira mai bine, dar asta pe spinarea calitatii aerului locuitorilor de langa termocentralele care produc acea electricitate. Cred ca vei gasi interesante statisticile privind numarul mortilor premature cauzate de termocentrale.
Una din marile mele dorinte este ca oamenii totusi sa se documenteze inainte sa posteze ineptii pe internet, probabil ca voi ramane cu dorinta.
Acum toti constructorii incep sa faca motoare din ce in ce mai economice si cu mai multa tehnologie, motoare electrice, etc-etc.
Te-ai gandit vreodata ca poate si tu emiti niste "ineptii" grosolane in contrast cu altul din afara care este intr-adevar informat si stie despre ce este vorba? Si cu toate astea ai voie sa-ti expui prostia fara sa vina x si y sa te ia peste picior cu "arogante" idioate
observatia ta a fost de bun simt, din nefericire electricele nu detin un procent atat de mare in volumul total de automobile vandute la nivel global, incat sa influenteze in mod decisiv pretul combustibililor clasici. Va mai dura, deci, pana cand vom lua decizia achizitionarii unui automobil comparand pretul intre cele doua tipuri de combustibili.
Pe de alta parte nicigrija producatorilor de comb clasici n-ar fi un subiect atat de imp de discutat. Doar un ignorant ar spune ca acestia ar simti vantul schimbarii ca pe un potential pricol la adresa afacerii lor. Nimic mai fals, concernele petroliere vor identifica (daca nu au facut-o deja) ca pe un viitor (alt) obiect de activitate; acela de a furniza electricitate. Adica o alta forma de energie, adica fix ce fac de aproape 100 de ani.
Singurii jucatori nemutumiti de alternativele energetice vor fi natiunile detinatoare de campuri petrolifere, si care isi vor vedea diminuate profiturile ori influentele politice. Dar atat timp cat toate bunurile noastre se bazeaza pe petrol ori exista economii a caror crestere se bazeaza preponderent pe petrol toata lumea va fi fericita.
sa nu uitam ca pt fabricarea maselor plastice tot de petrol ai nevoie, deci oricum o sa fie nevoie de petrol, de fapt ar fi o idee excelenta sa nu il mai ardem stupid cum facem azi si sa il folosim la productia de bunuri cu valoare adaugata mai mare.
un raspuns pe subiect poate fi cel mai usor evitat printr-un atac la persoana, Iti multumesc pt acest exemplu executat ca la manual.
Vrem ,nu vrem,asta este viitorul!
Un raspuns la subiect poate fi obtinut printr-o adresare in limitele normalului si ale bunului simt. Nu cred ca-ti datorez nici un fel de explicatii si vreo documentare speciala cand scriu ceva pe Automarket. Nu esti nici un profesor de la universitate si nici seful meu. Cu atat mai putin cu cai nici macar n-ai bunul simt sa-ti faci un cont. Eterna discutie inutila. In afara de 75% din productia de energie nucleara a Frantei, nu vad sa fi venit nici tu cu cifre si date concrete. Chiar daca te documentezi, esti sigur ca sunt reale si la zi?
Am spus ca Tesla este unul din motivele pentru care pretul petrolului se duce in jos. Este parerea mea si cred ca am dreptul la ea, ce zici? Nu datorita firmei Tesla ci datorita tehnologiilor noi si performante pe care le detine. Tehnologii pe care le-a pus in mod public la dispozitia oricarei firme doritoare sa le foloseasca. E doar o picatura intr-un ocean, dar e o picatura considerabila.
Audi au la dispozitie baterii care le permit rulaje de peste 600km. Cred ca a fost si aici un articol, nu sunt sigur. De ce nu le pun inca pe piata? Motive sunt multiple. Mai au de muls inca din motoarele clasice, sunt interese majore sa nu se intre inca pe piata cu asa ceva. Trecerea pe electricitate implica schimbari economice, politice si sociale majore pe care noi, ca oameni de rand nu le putem prevede.
Eliminarea dependentei de petrol este foarte grea, si in nici un caz nu va fi imediata. Dar inceputul s-a facut si vrem nu vrem, spre asta ne indreptam.
Masina arata f bine iar specificatiile sale tehnice sunt imbucuratoare.
@arogantul, nickname-ul tau suna mai ''delicat'' asa ...ar trebui sa ti-l schimbi pe masura sonoritatii comentarilor tale - Impertinentul sau obraznicul
Oricum din cauza la Tesla sa lucrat si de sarbatori si am pornit schimbul 3 pt piesele lor deoarece vor anul acesta 11000 pe saptamana si vor crestere de la luna la alta.
In acelasi timp se duc negocieri serioase pt kituri complecte pt modele custom.
Unde osa mai avem loc si pt astea nu stiu dar se anunta un an greu si cu vanzare record.