Considerat automobilul revoluţionar al acestui deceniu, Tesla Model S mai are câteva surprize pe lista de aşteptare. Elon Musk, fondatorul Tesla, a dezvăluit noi informaţii despre sedanul electric, în cadrul unei conferinţe desfăşurată la Amsterdam.
Aşa cum se anticipa, Tesla va lărgi gama de versiuni a actualului Model S prin introducerea unei tracţiuni integrale. Musk susţine că debutul unui sedan electric cu tracţiune integrală va avea loc, cel mai probabil, în aceeaşi perioadă cu lansarea SUV-ului Model X. Modelul 4x4, propulsat de asemenea electric, este aşteptat să îşi facă apariţia pe piaţă în luna aprilie a anului viitor.
Alături de tracţiunea integrală, Tesla va mai beneficia şi de un pachet de baterii ceva mai mare, destinat clienţilor care îşi doresc mai multă autonomie. Interiorul va fi şi el îmbunătăţit cu un set nou de scaune, menite să amplifice senzaţia de confort. Scaunele şi bateriile vor fi introduse tot anul viitor, în primăvară.
Musk a dat asigurări că instalarea reţelei de încărcare, denumită Supercharger, este în plină desfăşurare şi că sunt instalate cinci staţii de alimentare în fiecare săptămână.
În viitorul apropiat, Supercharger va avea o putere de încărcare de 135 kWh şi le va permite clienţilor săi o schimbare rapidă a bateriilor între Los Angeles şi San Francisco. În Europa, reţeaua face deja progrese considerabile.Tesla Supercharger, reţeaua privată de staţii de încărcare a producătorului, se extinde şi în Europa
Daca as avea acum 150.000 de eur, mi-as lua masina si vre-o 20 de superchargere sa le pun pe unde circul eu mai des. E dementiala masina...
De ce oare le-o fi luat 2 ani sa faca si 4x4?
Plus de ce oare nu au motor pe fiecare roata? Aveau ESP/TCS integrat.
Nu-i tot una cu hibridul... uita-te de curiozitate sa vezi cat de spatioasa si cat de sanatoasa e masina... nu mai zic de siguranta
e cu 10% mai scumpa fata de pretul ei din state pentru ca exista si niste taxe de trecut oceanul
Nu e vorba de 2 ani sa faca 4x4, e vorba ca nu vor sa lanseze 4wd inainte de a lansa model X. E o strategie de marketing. Plus ca mai asteapta 2 ani sa scoata si noua generatie de acumulatori pentru a permite cel putin aceeasi autonomie avand si al doilea motor pentru rotile din fata
S-a dovedit ca motor pe fiecare roata nu e cea mai eficienta solutie si se complica modalitatea de control fara a se obtine beneficii majore (daca te uiti la declaratiile lui Musk de la Oslo, o sa gasesti raspunsurile astea, i-au fost deja adresate aceste intrebari)
Masinile sunt asamblate de roboti foarte scumpi si sofisticati.
Sunt liste de asteptare foarte lungi si masinile la mana a doua sunt mai scumpe decat cele noi din aceasta cauza.
Am onoarea sa produc cateva componente pt aceasta masina si ni se cere 8000 pe luna si cam schiopatam.
Dar calitata este impecabila la niverl cu produsele din aviatie.