Tesla Supercharger, reţeaua privată de staţii de încărcare a producătorului, se extinde şi în Europa
Călătoria a avut un traseu de 5.362 de kilometri şi a consumat 1.06 mWh.
Deoarece au fost folosite staţiile de încărcare Supercharger, gratuite pentru clienţii lui Model S în versiunea de top, jurnaliştii nu au cheltuit nimic pentru alimentare, singurele costuri fiind legate de alimente şi lichide. Călătoria lor a implicat 52 de ore şi 41 de minute de condus şi 14 ore şi 40 de minute de încărcare a acumulatorilor. Timpul mediu de încărcare la Supercharger este de 38.3 minute, spun jurnaliştii. Viteza medie obţinută pe traseu este de 101 km/h, dar echipa spune că au evitat să conducă într-un regim agresiv sau cu viteze exagerate, cu toate că nu au abordat cel mai economic stil de condus posibil.
Exemplarul Model S condus de cei de la Edmunds a stat 14 ore şi 40 de minute la încărcat pentru a realiza călătoria de 5.362 de kilometri.
Şeful Tesla: "Cererea pentru Model S depăşeşte capacităţile noastre de producţie"
Jurnaliştii de la Edmunds au realizat întregul traseu fără nicio echipă de sprijin sau de asistenţă şi nu s-au oprit din niciun alt motiv în afară de încărcarea acumulatorilor. Aceştia au declarat că erau nesiguri la început în privinţa şanselor lor de reuşită, deoarece au folosit un ”coridor de încărcare” considerat subdezvoltat de cei de la Tesla, constructorul american sugerând o rută cu mai multe staţii Supercharger pentru acelaşi traseu.Via FreePress
Doresc un pick-up electric si nimic altceva.
Exista un echivalent al acestei masini acum 100 de ani (in 1907): Detroit Electric. A mers 340 km cu o singura incarcare, deci mai mult decat autonomia unui Ford Model T. Totusi, compania a dat faliment, cererea pentru masini electrice a fost redusa, oarecum din aceleasi motive pentru care este si azi.
Detroit Electric a renascut si produce din nou masini:
http://www.detroit-electric.com/