Germanul Hansjorg von Gemmingen - Hornberg și a lui Tesla Model S P85 sunt deja celebri. După ce a făcut mai bine de 620.000 de kilometri cu o Tesla Roadster, acesta și-a achiziționat un Model S P85 la mâna a doua.
Până în ziua de azi, von Gemmingen folosește sedanul cu zero emisii ca taxi. În noiembrie 2019, bordul mașinii indica 1.000.000 de kilometri parcurși.
În octombrie 2020, neamțul făcuse 1.2 milioane de kilometri cu Model S, iar anul acesta, în 6 ianuarie, a stabilit un alt record: 1.5 milioane de kilometri.
Acum, von Gemmingen speră ca noua performanță, de 1.609.344 kilometri, să îl plaseze în Cartea Recordurilor. Cu alte cuvinte, mașina a parcurs peste 1 milion de mile și, fără îndoială, omul nostru vrea să atingă borna de 2 milioane de kilometri.
De-a lungul anilor, bateria i-a fost înlocuită de cel puțin două ori. Să nu mai spunem că germanul este la al optulea motor electric.
Potrivit celor de la Teslarati, von Gemmingen ar vrea să înlocuiască, pe viitor, mașina cu un Lucid Air.
Fără îndoială, și cu acela va încerca să stabilească noi recorduri.via Teslarati
Bun asa, ar fi interesant sa aflam si ce costuri au avut, inclusiv manopera.
Si nu inteleg asta cu bateria a fost inlocuita de cel putin doua ori, pai cel putin doua ori poate sa insemne si de zece ori.
Si a inlocuit 8 motoare!!! Adica un motor nou la 187.000km? Pai si la harbul meu tine cureaua de distributie mai mult...
Mai întrebăm odata, atunci: Cati km a făcut cu mașina? (asta, ultima)
Asta era-n 2016, despre o mașină considerată ”lowcost”, întreținută corect.
Cum era cu mitul fiabilității electricei ”premium”?
As mai compara si costul unei reparatii la o termica, fata de o electrica.
La o electrica daca ajungi sa schimbi motorul electric si bateriile te costa jumatate din cat valoareaza masina de noua.
Si uite ca se strica, ca tot ii aud pe toti, ca la electrice nu ai costuri.
Articolul asta cred ca e mincinos mai ceva ca minciunile baronului Munchhausen. Sa facem un calcul matematic: noiembrie 2019-octombrie 2020=11 luni= 330 zile, aprox. Deci el a facut 200.000 km in 330 zile, adica o medie zilnica de aprox 600 km...in fiecare zi, inclusiv sambata si duminica...asa ceva?...cand mai doarme, cand mananca cand incarca masina....ca sa nu mai spun....unde gaseste el clienti zilnic de 600km,luni pana duminica?...cred ca nici la camioane cu 2 soferi pe camion nu fac atatia km...deci, pastrati-va masinile termice, ca sunt mai sanatoase.