Tesla Model S: Autonomie maximă de 465 kilometri confirmată de autorităţile americane
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Tesla Model S a fost evaluat de Agenţia de Protecţie a Mediului (EPA) din Statele Unite ale Americii. Organismul EPA stabileşte consumul mediu al fiecărui automobil nou lansat pe piaţa din SUA, inclusiv în cazul vehiculelor electrice. Potrivit estimărilor celor de la EPA, versiunea de top a lui Tesla Model S are o autonomie de 465 kilometri cu o încărcare completă, cu doar 15 kilometri mai mică decât cea anunţată de oficialii mărcii. Versiunea Model S cu cea mai mică autonomie poate parcurge 250 de kilometri cu o încărcare completă, anunţă cei de la Tesla. Unitatea de măsură utilizată de EPA pentru a anunţa autonomia unui model este MPG-ul (mile per galon). În cazul vehiculelor electrice, este folosită unitatea MPGe, care compară distanţa parcursă de un vehicul electric cu echivalentul în energie al unui galon (3.78 litri) de benzină. În cazul de faţă, Tesla Model S echipat cu acumulatorul cel mai mare pus la dispoziţie, de 85 kWh, are o clasificare de 89 MPGe.
Spre comparaţie, Nissan Leaf oferă o autonomie de până la 170 kilometri şi o clasare de 99 MPGe, în timp ce Ford Focus Electric are o autonomie de 150 kilometri, dar obţine o clasare de 105 MPGe. Toyota Prius are o clasare de 50 MPGe, în timp ce un Audi A3 2.0 TDI a obţinut 35 MPG. Din acest punct de vedere, Chevrolet Volt iese în faţa celor trei modele electrice de mai sus, fiind echipat cu un sistem de propulsie hibrid în serie, care include un motor cu ardere internă care încarcă acumulatorii atunci când aceştia sunt pe cale să rămână fără energie electrică.
Tesla Model S are un preţ de pornire de 57.400 de dolari pe piaţa din Statele Unite ale Americii, fără să includem prima de 7.500 de dolari acordată de guvernul american. Versiunea de top a lui Tesla Model S are un preţ de 77.400 de dolari.
Cea mai rapidă versiune a lui Model S, cea de 85 kWh, este oferită la rândul ei în două versiuni, dintre care una poartă numele Performance şi are nevoie de numai 4.4 secunde pentru a atinge 96 km/h şi poate să acceleze până la 210 km/h.Via | Themotorreport
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Si nu, nu sunt impotriva unei alternative la carburantii fosili, chiar deloc, dar m-am saturat de manipularea asta cum ca o solutie a inceputului de secol 20 o sa ne conduca in plin secol 21, aka caratul de sute de kg de baterii puternic poluatoare chimic si folositoare de resurse epuizabile ale altor tari care-si vad de interesul lor.
Intrebarea ar fii: au testat-o iarna in Alaska?
Oricum,noi romanii suntem prea sarantoci ca sa ne permitem asa ceva.Ne rezumam doar la admirat....
Mii si mii de mori de vant produc electricitatea necesara si sute de mii de panouri solare au aparut pe casele celor progresivi.
Acuma au la dispozitie si masinile electrice si renuntarea la petrol este o alternativa foarte posibila.
De asemenea renuntarea la platirea taxelor.
- de unde stii ca jumatate din distanta e tractat?
- solutia de la inceputul secolului are alta alternativa mai "contemporana"?
- te deranjeaza "sutele" de kg de baterii?
- combustibilii fosili nu polueaza? hidrogenul, nu polueaza?
- combustibilii actuali sunt inepuizabili?
- cei ce extrag/producacum resurse energetice nu isi vad de interese?
poate ca ne poti lumina sa stie restu fraierilor de ce se primesc atat de multe labutze verzi pentru niste ineptii.
multumesc
Adevarata revolutie va veni in momentul in care vom avea un mod de producere-stocare-consum al energiei total nepoluant. Pentru asta exista deja diferite tehnologii in faza experimentala. Cel mai aproape de a realiza un astfel de ciclu, fara parti producatoare de poluare, este hidrogenul ...dar mai dureaza un pic.
@D-man
Acel S chiar merge 500km, are 84kWh de acumulatori ... de patru ori mai mult ca leaf care este dovedit a merce "150" :)
....mergem pe acumulatori...