Tesla a anunțat recent că își propune să doboare recordul stabilit de Porsche Taycan pe circuitul de la Nurburgring pentru cel mai rapid sedan electric, iar de atunci constructorul american a fost implicat într-o serie de controverse pe marginea acestui subiect.
Mai întâi, CEO-ul Elon Musk a anunțat că testele de pe Nurburgring vor fi făcute cu o versiune Model S Plaid care va fi disponibilă pe piață abia în cursul anului viitor, fără să ofere detalii tehnice despre aceasta.
Testele sunt în plină desfășurare, însă pe rețeaua de socializare Twitter a apărut vineri o imagine care arată că Model S a suferit o defecțiune tehnică pe Nurburgring și așteaptă să fie tractat.
Nu este clar care a fost natura defecțiunii tehnice, în condițiile în care oficialii Tesla nu au comunicat încă nimic pe marginea acestui subiect. Informațiile despre defecțiunea tehnică apar însă la scurt timp după ce Tesla a anunțat pe aceeași platformă de socializare că estimează că poate obține un timp de 7 minute și 20 de secunde și că, pe baza unor îmbunătățiri, poate ajunge chiar la un timp de 7 minute și 5 secunde.
"Datele de la testele noastre de pe circuit indică faptul că Model S Plaid poate obține 7:20 la Nurburgring.
Cu ceva îmbunătățiri, ar putea fi posibil un timp de 7:05 când Model S va reveni pe circuit luna viitoare", menționează contul Tesla de pe Twitter.Recordul stabilit de Porsche Taycan este de 7 minute și 42 de secunde, însă și producătorul german are un as în mânecă. Recordul a fost stabilit cu versiunea medie Taycan Turbo, care oferă un maxim de 680 de cai putere atunci când este activată funcția Launch Control, iar modul Overboost intervine. Versiunea de top Taycan Turbo S poate oferi însă până la 761 de cai putere, cu un timp de 2.8 secunde pentru accelerația de la 0 la 100 km/h și de 9.8 secunde de la 0 la 200 km/h.
Via Drive Tribe, Electrek
dar să te umfli ca broscuţa şi să faci poc, nu e frumos.
Porsche are meritul lui, e frumoasă competiţia dar nici aşa cu un model care nu este pe piaţă dar va fi şi nu se ştie când. Nu e frumos.
- tot interiorul dat jos
- frane ceramice
- anvelope Goodyear Eagle F1 Supercar 3R (semislick), anvelope care probabil nu vor fi niciodata optiune pe Model S. Porsche a folosit anvelopele Pirelli cu care vine masina in showroom
https://www.carthrottle.com/post/a-tesla-model-s-has-smashed-the-taycans-ring-time-but-its-far-from-standard/
https://youtu.be/ygSp-vSzyN8