Tesla Model S a ajuns în flota de maşini exotice a celor de la Hertz. Din păcate pentru fanii modelului electric american, clienţii Hertz vor putea închiria un Tesla Model S doar din San Francisco şi din Los Angeles. Reprezentanţii Hertz spun că vor oferi modelul electric şi în alte oraşe, în măsura în care acest lucru va fi dorit de suficienţi clienţi. Spre deosebire de o afacere convenţională privind introducerea unui automobil noi în flota de vehicule de închiriat ale unei companii specializate, Hertz îl oferă pe Model S în cadrul portofoliului său de "maşini de vis", modelul electric american fiind amplasat în ofertă cot la cot cu modele Aston Martin şi Ferrari.
Purtătorul de cuvânt al Tesla Motors spune că Model S a atras atenţia mai multor companii, inclusiv cele specializate în închirierea de automobile, partenerii de discuţie ai constructorului din California fiind interesaţi să achiziţioneze flote ale modelului respectiv. Cei de la Tesla explică atracţia faţă de Model S prin faptul că "se doreşte accesul la o berlină de performanţă, care este întâmplător propulsată de motoare electrice".
Unii clienţi ar putea să aibă o viziune diferită asupra acestei dorinţe, fiind implicaţi şi factori precum curiozitatea faţă de noua marcă auto a Statelor Unite ale Americii şi accesul la cea mai bună maşină testată vreodată de publicaţia independentă Consumer Reports. Tesla Model S a reuşit să-i surprindă puternic pe cei de la Consumer Reports, care i-au acordat cel mai mare punctaj din istoria publicaţiei. Jake Fisher, şeful departamentului de teste auto de la Consumer Reports, spune că Model S ar fi primit un punctaj de 110 dacă putea fi încărcat în 2-3 minute la o benzinărie. Potrivit publicaţiei americane, modelul livrează un nivel de performanţă nemaiîntâlnit. Consumer Reports este văzută drept cea mai influentă publicaţie în rândul clienţilor de automobile noi din Statele Unite ale Americii, aceasta fiind publicată de grupul non-profit Consumer's Union, care achiziţionează toate maşinile testate şi nu acceptă reclame plătite.Via CNN
Hertz e o companie americana pana la urma. E normal ca o companie americana sa sprijine o alta in schema lor cu intentii imperialiste.
anyway...Tesla isi face o reclama acum ca intr-un an de publicitate la CNN.
ciudata totusi asocierea cu Aston si Ferrari. Nu cred ca in sufletul sau Elon Musk si-ar dori asta. Pana la urma Tesla trebuie vazuta ca o masina normala cu performante deosebite
La cata munca facem pt Tesla ar trebui sa ne dea una macar pt reclama.
Imi imaginez un baietel ghemuit la calculator si pandind orice articol pe Automarket. Probabil gasesti ca-i amuzant si foarte antrenant. In realitate ai o problema psihica baietel, iti spun...
NU EXISTA ASA CEVA!
Frustrarea face din om ..... ne-om.
aduc si eu un link in "sprijinul" celor spuse de tine. Cred ca ti-a scapat "http://www.automarket.ro/stiri/seful-tesla-cererea-pentru-model-s-depaseste-capacitatile-noastre-de-52612.html"
BRAVO!
http://www.businessinsider.com/the-tesla-roadster-can-become-a-100000-brick-2012-2
Ieri am vazut o Tesla alba depasindu-ma pe autostrada.