Tesla Model III, prima berlină 100% electrică de clasă medie, va fi prezentată oficial în luna martie a anului 2016. Debutul comercial are loc abia în 2017, iar modelul va fi vândut pe toate piețele pe care activează marca din California. Reprezentanții Tesla Motors au infirmat zvonul care anunța dezvelirea lui Model III la Salonul Auto de la Geneva, derulat în luna martie, precizând că vor avea un eveniment separat spre sfârșitul lunii. Detaliile despre viitorul Model III sunt puține, dar dacă americanii vor dezvolta o variantă mai performantă, cum este P85D în gama Model S, berlina electrică ar putea fără probleme să detroneze la accelerație una dintre legendele segmentului: BMW M3. Până atunci, rămâne să așteptăm cifrele oficiale ale constructorului și eventuala variantă mai puternică.
Viitorul rival Tesla Motors al lui Seria 3 se va numi Model III
Chris Porritt, vicepreședintele departamentului de inginerie de la Tesla, a precizat că viitorul Model III nu va prelua foarte multe componente de la Model S.
Motivația din spatele acestei decizii este legată de necesitatea reducerii costurilor, așa că platforma din aluminiu și alte dotări ale lui Model S nu vor fi regăsite și pe Model III. Asta înseamnă că viitorul Model III va apela la oțel și diferite aliaje din oțel și aluminiu pentru construcția caroseriei și a șasiului.Tesla va lansa și un crossover accesibil, bazat pe viitorul Model III
La fel ca celelalte modele din oferta Tesla, Model III va fi disponibi exclusiv în versiune electrică. Prețul variantei de bază în SUA va fi de aproximativ 35.000 de dolari cu tot cu subsidiile guvernamental, valoare excelentă pentru un model full-electric din această clasă. Conform declaraţiilor lui Musk, acest preţ de desfacere va fi posibil datorită faptului că Tesla îşi va produce bateriile in-house în deja cunoscuta "Gigafactory", o fabrică specială care-şi va deschide porţile în 2016, în acelaşi timp cu lansarea noului model. Elon Musk, CEO-ul Tesla Motors și unul dintre fondatorii PayPal, estimează că producţia în regie proprie a bateriilor va scădea costul acestora cu 30%.Tesla mai bate un record: construiește în deșert clădirea cu cea mai mare suprafață din lume
Via Autocar
Atunci, începe tu. Mai întâi, dacă ai antigel în instalație, prezintă-te.
Tesla NU este marca care sa faca conceptul de masina electrica accesibil unei paturi mai largi a populatiei. Au o tehnologie ok, chiar cu toate problemele de fiabilitate (si slava domnului Tesla are destule probleme), insa ei viseaza numai "rivali" precum BMW , Porsche, Ferrari etc, deci e clara orientarea lor. E o marca tanara cu ambitii mari. Sper doar sa nu ia o imbucatura mai mare decat pot mesteca.
Pe de alta parte sunt alti constructori care se straduiesc sa ofere masini electrice de familie mai accesibile. Exemple sunt in curtea Nissan, Toyota, Mitsubishi, Renault sau Vw.
Opinia pe care încerci s-o exprimi nu are nicio valoare, atâta timp cât te ascunzi după o perdea. Sau după fusta mămicii. Cât despre faptul că nu ești aici pentru socializare: Ce crezi că faci acum? Hm? Tragi vânturi pe post de comentarii? Sau cum numești tu îndeletnicirea asta?
Uitatati-va la ce hibride se vand la banii astia si cat de varza sunt ca si autonomie strict electrica/performante. Deci daca si 35k euro mai e mult pt o Tesla...
Iar cine compara americana cu europenele sau calitatea japoneza, nu stie ce vorbeste.
Molde S se presupune ca ar avea standarde superioare.
Motive pentru care nu mi-as lua o Tesla Model S niciodata:
-Pe bancheta din spate stai cu genunchii dupa urechi din cauza bateriilor , bancheta rabatata nu ofera podea plata, ci inclinata + un sant cat canalul manecii
-pe locurile opuse pt copii (copiii pe care ii pui in portbagaj vreau sa spun), siguranta e zero la un impact din spate.
-Nu ai buzunare la usi in care sa-ti pui o sticla de apa la jumate.
-Torpedoul e minuscul. La fel si suportul pt pahare.
-in tavita pe tunelul central daca pui ceva la accelerare zboara de colo colo
-Stalpii A foarte grosi obstructioneaza masiv vizibilitatea. Totusi masina e imensa. Ar fi trebuit sa aiba camere de jur imprejur, sa o vezi de deasupra., dotare care e si la un banal Nissan la un sfert din pret. Cica Tesla asta ar fi trebuit sa fie masina high-tech...
-Stergatoarele sunt mai zgomotoase decat masina in sine; Au pretentii "premium" se pare...
-vizibilitate luneta foarte slaba
-climatizarea nu are botoane separate; trebuie sa intri in meniul stufos ca sa pornesti clima; incomod as spune
-fiabilitatea ! Are o multume de gargauni.
-autonomia reala e undeva la 300 km.
etc etc etc