Pentru a se putea bate cu rivali puternici precum Audi şi BMW pe piaţa produselor premium, Tesla are nevoie de o gamă de produse destul de largă. Motiv pentru care încearcă să aducă pe piaţă, cât mai curând, un sedan de segment mediu, dispus să fure din clienţii modelelor Seria 3 şi A4.
Chris Porritt, vice-preşedintele departamentului de inginerie Tesla, fost om de bază în cadrul Aston Martin, a vorbit despre viitorul model de segment mediu, pe care l-a descris ca fiind „poziţionat realistic din punct de vedere al preţului faţă de rivalii germani”.
Pentru a putea realiza un model electric care să nu coste mai mult decât produsele convenţionale BMW şi Audi, Tesla va renunţa la o parte din materialele inovative folosite de Model S. Porritt susţine că nu se va utiliza o structură completă din aluminiu. Cel mai probabil oţelul va fi combinat cu aluminiu pentru a mai reduce costurile.Tot o bună dovadă în acest sens este că sedanul mediu, botezat deja Model E, va fi cu 20% mai mic decât Model S, iar producţia sa va fi eficientizată.
Porritt nu a oferit foarte multe detalii despre cum va arăta noul model aşteptat în 2016, însă a ţinut să precizeze că aspectul acestuia nu va fi excentric. „Oamenii nu vor un design excentric. Vor doar să se simtă mândri de aspectul maşinii lor. Cei mai buni avocaţi ai noştri sunt clienţii.”
via autocar
Comentarii (4)