Tesla Model 3 este o sursă permanentă de probleme pentru constructorul de mașini electrice. După ce prestigioasa revistă americană Consumer Reports a criticat Model 3 pentru numeroasele defecte, unul dintre ele fiind că frânează mai lent decât o camionetă, modelul produs de Tesla a intrat din nou în atenția publică.
Banca de investiții UBS a angajat o echipă de ingineri care să desfacă, bucată cu bucată, un exemplar Tesla Model 3 și să îl evalueze în raport cu competitorii săi direcți.
Deși Model 3 a depășit Chevrolet Bolt și BMW i3 la capitolele propulsie și electronică, produsul americanilor Tesla a dezamăgit la finisaje și calitatea producției, după ce inginerii au descoperit multiple deficiențe de producție.
“Experții noștri care au desfăcut Model 3 au găsit numeroase probleme de calitate, cum ar fi șuruburi lipsă sau puncte de sudură inegale și nealiniate. Rezultatele noastre confirmă problemele de calitate apărute în media și sunt dezamăgitoare pentru o mașină de 49.000 de dolari,” au declarat analiștii UBS.
Potrivit acestora, problemele de calitate ale lui Model 3 nu sunt ușor de îndreptat, întrucât acestea necesită investiții serioase în echipamentele de producție și o perioadă de închidere a fabricii.
Anul trecut, publicația americană Consumer Reports a refuzat să recomande Model 3 și a criticat mașina pentru distanța de frânare prea lungă și touch-screen-ul greu de utilizat.
Deși a apreciat numeroase aspecte ale mașinii, Consumer Reports a considerat că vehiculul are “defecte mari”.Tesla Model 3 reprezintă unul dintre cele mai importante proiecte pentru profitabilitatea companiei. Americanii nu au început încă să fabrice versiunea de bază, de 35.000 de dolari, pe care compania a promovat-o ca pe un vehicul de serie.
Via Business Insider
Tesla rulessss! :)
Acum, pe bune, cat sa mai intinzi rahatul?! Au ajuns si oamenii aia la o limita fizica. E usor sa-ti imaginezi rachete, metrouri prin tuburi de beton cu presiune controlata, dar tragedia vine la pusul in practica, mai ales cand echipe intregi de ingineri iti pleaca.
Mai bine ramanea nea Mosk la idei gen Paypal, industria, cea a transporturilor in general, este prea complicata si costisitoare pt nivelul lui.
De apreciat initiativa si dedicatia, dar deja pare nebunie proiectul Tesla. Desi intotdeauna imi doresc sa fie cat mai multi producatori si cat mai mici(nu d-astia de trebuie sa-i ajute statul ca-s prea mari) compania asta pare mai degraba un Caritas.
Poate aşa au în proiect.
La Ikea sunt mai multe găuri în mobilă şi nu ţipă nimeni.
Bravo Elan Musk pentru 1% inspiraţie şi 99% transpiraţie !!
Toţi sunt cu 20 de ani în urma Tesla, iar succesul Tesla înseamnă salvarea a mii de CO2 aruncaţi în atmosferă şi singurii care au împins şi celelalte companii auto care sunt DOAR ÎN GOANĂ DE PROFIT MAXIM să încerce totuşi să inoveze şi să producă şi autoturisme electrice.
Sincer, tu crezi ca Tesla vrea sa salveze Terra pentru amorul inspiratiei!
Cand voi vedea ca USA semneaza acordul pt CO2 si interzic motoarele de camioane pentru autovehicule persoane, atunci voi fi de acord 100% cu tine.
Imi pare rau dar acum este galgara tipic USA
in apararea lui Elon, faza cu rachetele i-a iesit de minune, mult mai bine decat tesla, deci ar trebui sa ramana la rachete si paypal.
@edikkk, nu uita sa respiri frate, de la asa mult fanboyism, poti sa lesini, pe bune.
niciunul, guys, nu vede infantilismul argumentului?
plus ca nimicul asta nu are nici cea mai vaga idee de mersul unui biznis...banca (daca este implicata intrr-un mecanism de tip creditare) are tot interesul sa stie daca produsul pentru care a blocat bani este sau nu este conform cu "docomentele"
cred ca cel mai bine e sa fie ignorat...ignorantul
Stiti unde am vazut mai multe gauri decat suruburi? La jucariile chinezesti...