Tesla a anunțat în această săptămână extinderea gamei de versiuni pentru Model 3. Totuși, în locul mult-așteptatei versiuni de bază de 35.000 de dolari, constructorul american a lansat o versiune intermediară cu un preț de pornire de 45.000 de dolari, identificată drept versiune Mid-Range Battery.
Comparativ cu versiunea de top Long-Range Battery de 49.000 de dolari disponibilă de la lansare, noua variantă diferă doar prin prisma capacitații acumulatorului și, implicit, a autonomiei, care în acest caz este de circa 420 de kilometri conform standardului american EPA.
Cu alte cuvinte, proprietarii se pot aștepta la o autonomie cu circa 80 de kilometri mai scăzută decât în cazul versiunii Long-Range Battery, care ajunge la aproximativ 500 de kilometri.
Anterior, Tesla anunțase că Model 3 va fi disponibil doar cu versiuni Long-Term Battery și Standard Battery, astfel că noua variantă Mid-Range Battery constituie o surpriză. Oficialii producătorului susțin însă că versiunea Standard Battery, care va oferi o autonomie de circa 350 de kilometri, va fi disponibilă în cel mult 6 luni pentru clienții care au plătit deja un avans.
"Pe măsură ce vânzările cresc rapid, am atins un volum de producție constant, iar asta ne permite să diversificăm gama.
Noua versiune Mid-Range Battery [...] corespunde cerințelor variate ale clienților dornici să aibă un Model 3. Timpul nostru estimat de livrare pentru clienții care au comandat versiunea Standard Battery este de 4-6 luni", menționează oficialii Tesla.Via Electrek
Pentru 1000km există avion, hotel, nu maşină.
Sau China peste puţini ani.
În Europa îi dăm cu dieselul înainte.
Referitor la primul comentariu. 350 km e teoretic in conditii ideale. Daca e iarna faci probabil 200 km real. Sa incarci la fiecare 250 km cate o ora e nebunie. 1000 km pe autostrada ii faci in vreo 8-9 ore. si te duci unde vrei. Cu avionul nu prea.
NU stiam ca asta este un site pentru agenti de vanzari/distributie care fac zilnic mii de km, Cu infrastructura romaniei trebuie sa cam tragi de tine ca sa faci mai mult de 600 km pe zi, deci o pauza de 1h la un drum nu mi se pare atat de speriat. Si cat de des face fiecare drumuri din astea atat de lungi.
Chiar as fi curios cate drumuri mai lungi de 300/zi km face un roman mediu pe an...cu masina lui termica.
.... Nepoţii tăi ce o să respire??