Tesla a anunțat în această săptămână introducerea unui nou serviciu pentru clienți, prin care intenționează să câștige o cotă din piața asigurărilor auto.
Constructorul american susține că va oferi asigurări auto la prețuri cu până la 30% mai mici decât în cazul companiilor tradiționale de asigurări, datorită faptului că își cunoaște foarte bine mașinile, iar acestea sunt echipate cu numeroase tehnologii moderne.
"Lansăm Tesla Insurance, un serviciu de asigurări competitiv care va oferi clienților Tesla prețuri cu până la 20% mai mici, iar în unele cazuri cu până la 30% mai mici", anunță producătorul într-un comunicat de presă.
Primele vor fi plătite lunar, iar Tesla afirmă că nu există taxe și comisoane ascunse. În plus, renunțarea la asigurare se va putea face printr-un proces online simplu. Pentru început, serviciul va fi disponibil în California, însă va fi extins ulterior și în alte state americane.
Chiar dacă cel puțin în viitorul apropiat serviciul de asigurări nu va fi disponibil în Europa, apariția acestuia este importantă în contextul în care conturează o nouă tendința în industria auto: constructorii auto încep să se implice în furnizarea a numeroase servicii care până de curând erau oferite doar de companii specializate.
În această categorie intră atât asigurările auto, cât și sistemele de leasing.
Producătorii auto vor astfel să-și extindă gama de servicii pentru a genera o creștere a veniturilor, în contextul în care se anticipează că noile generații vor prefera să închirieze mașini sau să folosească servicii de car-sharing și ride-hailing în loc să cumpere mașini.Via Tesla
De aici si riscurile politelor de asigurare care pot fi evaluate si cuantificate cat mai aproape de realitate.
Si, in final, in zare, se anunta ......profitul asiguratorului.
Pentru conformitate: Dosarul de dauna: CA00033008.