Tesla a efectuat în această săptămână o serie de modificări importante în gama lui Model 3. Prima dintre ele a vizat eliminarea din configurator a versiunii de bază Standard disponibilă doar pe piața americană pentru 35.000 de dolari, la numai câteva săptămâni după ce fusese anunțată.
Oficialii constructorului american au jutificat decizia prin faptul că această versiune de bază are cereri slabe din partea clienților, care preferă în special versiunea Standard Plus.
De altfel, tot în această săptămână, Tesla a anunțat că versiunea Standard Plus poate fi achiziționată și de pe piața europeană. Această versiune oferă o autonomie de 415 de kilometri (WLTP), iar francezii o pot comanda pentru 42.600 de euro.
În acest fel, Tesla Model 3 devine semnificativ mai accesibilă pe piața europeană. Până acum, Tesla oferea doar două versiuni Model 3 pe Bătrânul Continent, ambele cu tracțiune integrală: Long Range, cu autonomie de 560 kilometri (WLTP) pentru 53.000 de euro, și Performance, cu autonomie de 530 de kilometri (WLTP) pentru 62.800 de euro.
De asemenea, Tesla a anunțat că sistemul Autopilot devine standard pentru toate versiunile, motiv pentru care preturile fiecărei versiuni au crescut ușor.
În urma acestor decizii, este foarte posibil ca cererea pentru Model 3 să crească și mai mult pe piața europeană. Model 3 a devenit încă din luna februarie cea mai vândută mașină electrică pe piața europeană, iar în Norvegia este cea mai vândută mașină indiferent de sistemul de propulsie.
Via Electrek
BRAVOS Tesla, mult succes in continuare !!!!
Dar pe când și vești despre…”GM” ? Fratziwear, ăștia au amorțit de tot…Dacă ar exploda o bombă atomică ȋn Detroit, ei s-ar scula ȋn coate pe canapea, ar porni aerul condiționat și apoi s-ar ȋntoarce pe partea cealaltă.
Chiar nimic-nimic nu mai aud de ei…Nici măcar de fantezia grotescă despre “mașina” fără volan și fără pedale.
270 - 285km (info site BMW) versus 415 Tesla
Să dau atâția bani pe o conservă de plastic și tablă, cu banii ăia îmi cumpăr un apartament sau casă, dorm în casă, nu în mașină.
Mașinile electrice nu poluează, în schimb poluează de rup fabricile ce produc mașinile și bateriile.
Dacă prostia ar durea, toți s-ar plânge de dureri.
Buna treaba nene Elon!
Go Tesla!
Corect ! Dar asa e romanul. Asa a fost mereu din 90 pana astazi si nu cred ca se va schimba vreodata. Are i8 sau Q8 ori mai stiu eu ce la scara blocului dintr-un cartier mediocru si mai sta si in chirie nu e apartamentul lui. Unde mai pui ca pt. masina de 100 de mii a tras cate 10 ani prin Spania la capsuni si a cumparat masina cu banii jos. Iar ca sa le intretina, mananca numai porcarii din magazine ca e mai ieftin in loc sa aleaga restaurante bune sau mancare bio si isi mai ia de la gura din cand in cand sa aiba de bielete sau perne de aer ca pica intr-o veselie pe drumurile noastre. Buna mentalitate la romani. Pai strainul care da 100 de mii euro pe o masina, are venit de 100 de mii de euro pe semestru minim cam la 3 luni asa el face profit cu compania 100 de mii. Sau e platit de companie cu 100 de mii fiind manager. Doar atunci o cumpara. Altfel toti aleg masini ieftine sau mijloace de transport in comun. Aia nu se complica ca noi. Ai nostri daca ar putea, ar avea toti Bugatti si inca 10 masini de 300 de mii + parcate in Ferentari. Dar o casa frumoasa cu garaj pt. 10 masini nu si-ar face. Cu asa gandire nu vom ajunge nicaieri.
Vai de tine ca esti saracie rau de tot. Cand o sa ai banii ai masina buna atunci sa comentezi.
Vai de tine ca esti saracie rau de tot. Cand o sa ai banii aia sau masina buna, atunci sa comentezi.
Stati linistiti si nu va agitati degeaba. Comparatia nu va era adresata. Era o comparatie intre doua electrice pentru cei ce vor sa-si ia o electrica. Nu au relevanta si sunt usor pe langa subiect comentariile voastre. Ca sa fiu mai bine inteles , obiectivitatea si relevanta comentariilor despre comparatia intre doua electrice a unora care resping din start autoturismul electric este EXACT aceeasi ca a unor musulmani care-si dau cu parerea despre Mangalita si Marele Alb tragand in final concluzia evidenta(pentru ei): "tot oile-s mai bune"!
Spre de exemplu mașinile Tesla dețin destule funcții de care aș putea să mă lipsesc, asta ar fi încă un motiv să urce prețul mașinii gen ( v-am băgat tehnologie papagalilor, acum ciocul mic și cumpărați)
Să mi se deschidă portierele singure când îmi simte prezența, hai las-o moartă, dar ce, eu nu pot deschide portiera, sunt atât de handicapat, spre asta ne îndreptăm, devenind legume, să nu mai facem nimic, să meargă mașina singura ?!
Tehnologia este bună, dar cu o limită.
Dacă prin absurd să zicem că mi se defectează mașina pe drum, ce fac, stau și mă uit la ea, mai frumos să fie și iarna și m-am scos.
La noi în țară singura varianta plauzibilă ar fi hibridul, iar pe plan global ar fi tehnologia oferită de Toyota și de Hyundai ( dacă nu mă înșel) pe hidrogen,
Voi credeți că dacă sunt mașini electrice, nu se pot strica ?
Nu vă faceți griji, rezolvă băieții, Elon într-un discurs a menționat că mașinile electrice vor fi egale la întreținere ca cele cu ardere internă, deci despre ce vorbim ?
Că nu plătiți impozite momentan, nu este nimic impresionant, acum 3 ani cred, s-a spus într-un discurs la noi în țară că, în momentul în care hibridele și electricele vor apărea tot mai des pe drumurile publice de la noi, se va începe taxarea în funcție de puterea mașinii.
Totul este o chestiune de timp, trebuie să ne gândim că este România, țara tuturor posibilităților, la modul mai puțin plăcut.
Că tot văd, comentarii de genul "aaa, dar uite cum e in Germania, Franta", pe mine lucrul ăsta nu mă interesează, trăiesc în România, mă interesează ce se întâmplă aici și ce progrese se produce aici, nu în exterior, dacă o să ne uitam mereu în curtea vecinului, o să rămânem cu uitatul, trebuie să ne concentrăm și-n curtea noastră, să facem cumva să ne civilizăm și să evoluăm, să gândim mai logic treburile și să achiziționăm lucruri după nevoi, nu după fală.
Pentru ecologisti, vedeti ca pe autovit aveti acolo 7 oferte de Tesla, daca tot sunteti voi atat de bogati, 46.000 euro,50.600 euro, 62.463 euro, 90.000 euro,110.000 euro etc... aveti de unde alege.
Daca tot aruncati cu noroi in cei ce nu-si permit sau au alta opinie, mergeti frumusel si cumparati-va, sau sunt mult prea scumpe ?
Pai ce inseamna asta ori sunt jmekeri ori ce naiba, jmekerii isi permit, nu ? Ori dormim in masina, ori ne cumparam o casa decenta, vorba lui Clique.
Cat despre cele 7 oferte pomenite mai sus, ia-ti tu diesel sau otto sau "ce vrea muschii lu' matale" de la teparii samsari prezenti atat in celebrul targ cat si pe site-ul lor ;)
Mi sus se face referire la cei care isi POT achizitiona oricand o masina NOUA, de-asta se cere dealer TESLA in ROMANIA.
Dar nu stiu de ce ma stresez sa explic, oricum tot cum vreti voi o luati..
Cei cu IQ decent nu tastează din spatele monitorului, ci își fac treburile fără să se arunce în față, iar cei ce-și pot achiziționa oricând o mașină nouă, să tacă din gură și să-și cumpere ce vor, fără bășcălie la adresa celor ce nu-și permit, iar treaba cu bășcălia nu mă refer strict la comentariile din articolul ăsta, ci și la alte articole, unde deținătorii de diesel si otto sunt luați mereu în bășcălie.
Miroase pe aici că unii ar fi bugetari sau alții așa ziși patroni.
În legătură cu samsarii și țeparii să-ți mai zic o vorbă, nu este prost cel care cere, este prost ăla ce dă
În legătură cu IQ-ul, scrie pe undeva că EV-urile sunt pentru cei cu IQ decent ?
Treaba asta e cum era înainte comparațiile stupide Mercedes vs Bmw, Mercedes pentru femei și Bmw pentru bărbați, sau Prius = gay.
Eu daca as fi administratorul paginii, as dezactiva definitv sectiunea de comentarii, romanii sunt prea toxici, oriunde te uiti, forum-uri, site-uri, youtube, unde e romanul, incep scandalurile pornite fie de cei ce se cred cu bani sau de cei ce sunt modesti si au alta gandire.