Primele unități Tesla Model 3 au fost dedicate angajaților companiei, membrilor familiilor acestora și apropiaților producătorului, însă constructorul american a început acum să trimită invitații și pentru clienții obișnuiți.
Pentru moment, vizați sunt cei care au plătit avansul de 1.000 de dolari în prima zi, locuiesc în California și dețin deja un alt model al producătorului.
Chiar dacă sunt invitați să-și configureze mașinile, clienții nu au foarte multe opțiuni la dispoziție. În plus, aceștia sunt obligați să aleagă versiunea cu baterie mai mare care oferă o autonomie de până la 500 de kilometri, deși în cazul acesteia prețul de pornire este de 44.000 de dolari, cu 9.000 de dolari mai mult decât în cazul versiunii cu autonomie de 320 de kilometri.
De asemenea, clienții sunt obligați să cumpere pachetul Premium Interior în valoare de 5.000 de dolari care include, printre altele, materiale premium pentru tapițerie, scaune față ajustabile în 12 poziții, sistem audio premium cu o putere mai mare, boxe surround și subwoofer, plafon de sticlă fumuriu cu protecție pentru raze ultraviolete sau infraroșii și consolă centrală cu spațiu de depozitare pentru două smartphone-uri.
Practic, cel mai accesibil Tesla Model 3 care poate fi configurat în prezent costă 49.000 de dolari, echivalentul a circa 42.000 de euro.
Inițial, comenzile clienților obișnuiți ar fi trebuit să fie onorate începând de la sfârșitul lunii octombrie, însă Tesla a fost nevoită să le amâne pe fondul unor probleme de producție.
De altfel, americanii au anunțat că obiectivul de a produce 20.000 de unități Model 3 pe lună a fost mutat din decembrie în martie 2018.Via Electrek
49000 $, ceea ce inseamna mai mult de 49000 € pe piata din Europa !
Zicea cineva in articolul cu Ghosn, ca ce prefera nu stiu ce user: sa dea 32.000 de euro pe noul Leaf sau 35.000 de euro pe Model 3? Comparatie e 32.000 - 50.000, in conditiile in care Leaf e full, iar Tesla e entry. E de ras faza, oricum.
Ca sa nu mai zic de Ampera-e (care poate vine totusi in Europa in numar mare) si care are preturi in Germania intre 35.000 si 39.700 (in Romania ar costa cam intre 32.000 si 36.000, tinand cont ca masinile noi sunt mai ieftine cu 10-15% ca in Germania sau Franta). Ampera-e care conform ciclului NEDC are o autonomie de 520 km.
https://www.youtube.com/watch?v=te6VqldjTT8
si nu m-a convins absolut deloc. Da, are acceleratie, are "zvac" dar are si mult prea multe minusuri. E facuta cu taiem de aici taiem de acolo, taiem din partea ailalta. Si da, sunt unul dintre "talibanii electrificarii"
@Pana...model 3 masina premium? Spatioasa sa zicem, dar premium? Pe bune?
ganditi-va ca in SUA sunt enorm de multi oameni batrani foarte bogati care nu vor sa mai conduca ci sa ajunga la destinatie
sau alti tineri care nu ii intereseaza deloc condusul sau chiar a avea in proprietate masina, si ii intereseaza masina sa fie autonoma si ei sa stea pe telefon
cam asta e viitorul pentru o parte considerabila a populatiei si apoi cu timpul (zeci de ani, suta) pentru toata omenirea poate