Tesla face un recall de 439 unităţi Roadster

De Sebastian Toma
Publicat Luni, 04.10.2010
Cel de-al doilea recall al mărcii Tesla vizează o problemă legată de un cablu de încărcare care ar putea provoca un incendiu. Toate cele 439 de exemplare afectate vor fi reparate la domiciliul proprietarilor.

Esential

439 de unităţi Tesla Roadster vor fi reparate la domiciliul clienţilor de specialiştii mărcii americane.
345 unităţi Tesla Roadster au fost afectate de un recall în 2009.

Tesla Motors va opera un recall de 439 de unităţi ale modelului Roadster pentru a înlocui un cablu de tensiune care ar putea să ia foc. Recall-ul a început în urma unei notificări care anunţa un incediu cauzat de cablul de încărcare al unui Tesla Roadster. Problema a apărut în momentul în care cablul a fost împins într-un panou şi elementele de izolaţie au cedat în urma solicitării repetate. În primă fază, cablul a început să scoată fum, după care acesta a luat foc. Incendiul a afectat exemplarul Tesla la nivelul blocului optic stânga faţă.

Cei de la Tesla au anunţat că vor trimite echipe la domiciliul fiecărui proprietar pentru a repara problema fără să deranjeze clienţii. Reparaţia constă în verificarea amplasamentului cablului respectiv de încărcare şi amplasarea unui manşon protector asupra acestuia. Recall-ul afectează 439 de unităţi Tesla Roadster şi este cea de-a doua acţiune de acest gen aplicată modelului electric american bazat pe Lotus Elise.

Oficialii Tesla au subliniat faptul că elementul cu probleme nu face parte din sistemul de propulsie al lui Roadster şi că nu are legătură cu bateria principală. Recall-ul precedent a vizat reparaţia a 345 de unităţi Roadster care aveau o problemă de manevrabilitate cauzată de un defect de fabrică de la Lotus.

Tesla a semnat recent un contract cu Toyota pentru versiunea 100% electrică a lui RAV4 şi are un parteneriat cu Daimler pentru versiunea electrică a lui Smart ForTwo.

Via | AutomotiveNews (înreg.)

Comentarii (1)

  • la domiciliu
    Evident ca la domiciliul clientului. Un drum pana la showroom risca sa dureze 2-3 zile din cauza pauzelor pt. realimentare, daca proprietarul sta ceva mai departe :)
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru