Ascensiunea popularității Tesla a fost de-a dreptul remarcabilă în ultimii trei ani, mulțumită gamei de vehicule electrice în continuă expansiune. Ca să vă oferim un context al performanței, Tesla a avut nevoie de un deceniu pentru a ajunge la primul milion de mașini realizate. Iar acum se mândrește deja cu 5.
Asta pentru că, din 2020, vânzările au explodat. În doar 18 luni, compania americană a depășit două milioane, a atins vârful de trei milioane în doar 11 luni și a ajuns la cifra de patru milioane de vehicule șapte luni mai târziu.
Mașina cu numărul magic de cinci milioane a fost o Tesla Model 3, vopsită în alb. Cu doar două săptămâni în urmă, fabrica Tesla din China a sărbătorit și ea asamblarea mașinii cu numărul două milioane.
Tesla afirmă că uzina din China produce anual peste 750.000 de exemplare, dar zvonuri din industrie sugerează ca ar putea produce în secret aproape un milion de unități. Astfel, uzina chineză este bijuteria coroanei în imperiul de producție Tesla.
Fabrica din California coordonează producția pentru Model 3, Y, S si Model X, având o capacitate de producție anuala de 650.000 de unități.
În același timp, fabrica din Berlin are o capacitate de 375.000 de unități/an, iar cea din Texas de 250.000 de mașini/an.În trimestrul trei, Tesla anticipează o ușoară scădere a producției din cauza unor lucrări de modernizare desfășurate în diverse uzine. Totuși, se preconizează că numerele de producție vor depăși pragul de șase milioane la începutul anului 2024, când Cybertruck va intra pe linia de asamblare.
Ce nu mi clar este când încep vânzările la cyber truck… abia aștept sa văd pe străzi, bănuiesc ca doar oameni din înaltă societate vor cumpara așa ceva, toți cocalari încă se bat pe BMW-uri “importate”, nu?
Ar fi o ocazie buna Haloween-ul, no trebuie mult mascat sa arate de “groază” ;)
WHAAAAT ????????
Deci da, bănuiesc ca nu au vânzări pe modelele S si X… iar unde le fabrica nu pot produce 3 si Y fără aceste “modernizări”. Asta cred eu… dar este doar o bănuială pentru că recunosc un model (pattern) deja existent.
Toți fac ajustări si îmbunătățiri si de aceea exista 2-4 săptămâni de concediu/an… in acele perioade se fac modificările respective. Este greu (foarte greu, dacă nu tembel) sa oprești fabrici care au costuri de milioane pe zi pentru modernizări… ai înțeles? Si cum după electrice se aștepta mai mult de un an (nu-i așa?), prioritatea este producția… acuma fiecare crede ce vrea.
De la Musk avem chestii geniale, dar si abureli cât cuprinde. Mulți din cei care au luat-o cu crypto au fost “ajutați” de gargara lui Musk… pana la urma este problema fiecăruia ce face si de cine se lasă influențat, Musk doar se da in spectacol si asta unii vând pentru că omul este popular ;)
PS Tesla ar trebui sa “scrie” viitorul… istoria o scriu “dinozauri” ;)
Să continue cu denigrarea electricelor... înapoiații !!
PS ce anume te jignește si te deranjează de cei care folosesc diesel? Cine ești si ce ai făcut sa ai dreptul sa etichetezi pe cei care folosesc diesel intr-un mod absolut ipocrit si nesimțit?