Tesla elimină versiunile Model S și Model X cu baterie de 75 kWh: prețurile de bază pentru cele două modele vor depăși 100.000 de euro

de Daniel Popescu
Joi, 10.01.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Tesla a anunțat că va elimina din ofertă versiunile de Model S și Model X cu baterii de 75 kWh, ceea ce înseamnă că cele mai ieftine variante ale celor două modele vor depăși 100.000 de euro.

Tesla este pe punctul să reconfigureze gama de versiuni pentru Model S și Model X. Potrivit unui anunț făcut de CEO-ul Elon Musk pe rețeaua de socializare Twitter, producătorul american va elimina din ofertă versiunile cu baterie de 75 kWh ale celor două modele.

"Începând de luni, Tesla nu va mai primi comenzi pentru versiunile de 75 kWh ale lui Model S și X. Dacă vrei versiunea respectivă, te rog să o comanzi până duminică", a scris Musk pe Twitter.

Nu este clar dacă Tesla va introduce o nouă baterie în oferta celor două modele, însă până atunci acestea vor fi disponibile doar cu bateria de 100 kWh. Chiar dacă aceasta asigură o autonomie mai mare, prețurile sunt semnificativ mai mari decât cele solicitate pentru versiunile de 75 kWh.

De exemplu, pe piața din Germania, un Model S cu baterie de 75 kWh are un preț de pornire de circa 72.000 de euro, în timp ce versiunea cu acumulator de 100 kWh costă cel puțin 109.000 de euro. Între timp, Model X poate fi cumpărat acum în versiune de 75 kWh cu 98.000 de euro, în timp ce versiunea de 100 kWh costă peste 116.000 de euro.

Tesla nu a dezvăluit motivele pentru care elimină versiunile de 75 kWh din oferta, însă cel mai probabil decizia are legătură cu dorința de simplificare a gamei de versiuni pe măsură ce compania va crește producția lui Model 3 și va introduce SUV-ul Model Y în cursul acestui an.

Via Electrek

Comentarii (4)

  • e firesc, pentru Tesla, kw-ul din bateria de 100 e mai ieftin decat kw-ul din bateria de 75.

    apo, daca s-ar fi pastrat raportul cost kw/baterie de 75, pentru bateria de 100 pretul de achizitie nu ar fi trebuit sa depaseasca 96.000Eu.
    7 4
  • bine ca esti tu destept vianule!

    da-le niste lectii de economie astura ca nu sunt in stare sa faca un pret corect la masina!
    6 3
  • n-am vrut sa fiu destept, observam doar ca strategie de vanzari.

    nu e nici o noutate ca (uneori) te costa mai mult (ca si producator) un produs ieftin decat unul scump. Si atunci mai bine adaugi ceva de 2 lei (figurativ vorbind) si bagi un adaos de 2,8lei

    strict referitor la Tesla...diferenta intre modele posibil sa implice si altceva decat doar bateria mai mare...sunt alte componente/dotari supimentare mai scumpe
    5 1
  • inexorabil
    Fraților, cu siguranță nu realizăm ce “capabilitate” pe două crăcane este domnul vianu (de obicei scriu cu majusculă, dar acum s-a contractat din cauza gerului). Și pare cu atât mai uluitor, cu cât dânsul emite instantaneu explicații pertinente și soluții miraculoase pentru absolut orice problemă, indiferent de domeniul de aplicare, mai ales cu economie de materiale, cuvinte și idei.

    “O, te-admir, progenitură…”. Dar putem ȋncerca și alte versuri:

    vianu, ȋți mulțumim / că ca tine nu găsim!

    Sau:

    vianu, pui de geto-dac / ești sublim, bre, what the fuck!

    PS. “N-am vrut să fiu deștept”…ce construcție abilă! Ȋnsă nu atât de abilă pentru a face diferența fundamentală dintre un tip deștept și unul…inteligent.
    2 7

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru