Tesla a publicat rezultatele privind producția și livrările aferente trimestrului al doilea din 2021. Producătorul american a continuat trendul pozitiv din ultimele 6 luni.
O producție de 206.421 de vehicule a fost atinsă în intervalul aprilie-iunie, în timp ce constructorul a reușit să livreze 201.250 de unități, un nou record după cel stabilit în primul trimestru.
Model 3 și Model Y au fost cele mai căutate de către clienți, cu un total combinat de 199.360 de exemplare, în timp ce doar 1.890 de unități au fost înregistrate împreună de Model S și Model X.
În 2020, constructorul a atins o producție de 509.737 de exemplare, după cum urmează: 54.805 unități pentru Model S și Model X, respectiv 454.932 unități pentru Model 3 și Model Y.
Tesla a livrat anul trecut 499.550 de mașini către clienți, în creștere cu 36% față de 2019 și cu doar câteva sute de exemplare sub obiectivul de jumătate de milion de unități anunțat la începutul lui 2020.
În 2019, producătorul american a livrat un total de 367.500 de mașini electrice, cu 50% mai multe decât în 2018.
Via Tesla
200.000 în 3 (trei luni) numai Tesla! Ai uitat să specifici. Dar cum sunt n+1 producători de electrice cei 200.000 se multiplică.
Băiete, lumea evoluează, inovează, inventează, descoperă... Voi? Tot cu TDI! Cu i roșu, bineînțeles.
Inca nu au aflat norvegienii, olandezii, cum sta treaba cu autonomia si problemele de incarcare. Dar se vor trezi ei si vor reveni la diesel. Acum diesel are o cota de piata de sub 10% la vanzari in Olanda si sub 5% in Norvegia, deci sanse mari sa isi revina :))
La cum cumpara romanasii diesel sh, ajungem si cu parcul auto groapa de gunoi a Europei, un alt titlu cu care ne putem mandri, pe langa cel de tara cu cei mai multi morti in accidente rutiere.
Chiar este necesara aceasta goana nebuna dupa performante extreme - trebuie ea sa fie una care sa puna in pericol MAXIM siguranta pasagerilor?!
Ce se intampla daca in masina respectiva soferul era impreuna cu 2-3 copii - cum putea sa-i salveze daca erau in scaune cu centuri....etc....
SAFETY FIRST - zic eu!!!
Insa norvegienii nu sunt un exemplu. la fel si olandezii. Si ei detin mari exploatari de petrol si gaze in Marea Nordului. in plus in tara aia plata si mare cat doua judete de la noi chiar n-are rost sa-ti iei altceva. Alta e situatia in Romania unde esti nevoit sa faci si drumuri lungi si in plus stai si la bloc ceea ce nu e cazul in Olanda sau Norvegia.
Cred ca e de bine tinand cont ca au iesit cu produse revolutionare la preturi accesibile, este de laudat. Cred ca noi europenii ar tr sa fim invidiosi ca tot americanii au dat lovitura si acum.
Sper totusi ca marile corporatii europene da- i lase in urma in scurt timp
In Romania e normal sa stai la garsoniera la ultimul etaj si cu BMW nou luat in rate. Aici e diferenta intre natii.
Olandezii, germanii mai saraci, cumpara Dacii noi. Romanii mai saraci cumpara BMW-uri diesel cu sute de mii de km si cu anvelope uzate. Deci diferenta e la creier.
Olanda in tara lor plata si mult mai mica au mai multi km de autostrazi decat Romania si fac mai mult turism decat romanii cu munti si mare.
- nu avem prea multe autostrazi raportate la suprafata / populatie etc
- preferam SH-urile pe care le aducem cu mare mandrie patriotica in tara cu sutele de mii de kilometri in bord - pe care le mai si matrasesc (stiu ei cine) cu inca 100.000-200.000 km) - iar apoi le cumparam ca mari trofee!
- in final ii dam viteza de 200 km/h imberbei troace, imediat ce prindem un petec de autostrada sub roti
- ne (mai si) miram ca, in Romania, anual detinem recordul nedorit privind cei mai multi morti / cap de berbecut, din Uniunea Europeana ...
Iar dupa ce ajung pe DN nu mai forjeaza cu 200 km/h ci doar 150 km/h - chiar si in curbe, gen ,,huidu"