Tesla, dată în judecată pentru că a „umflat” autonomia modelelor sale

de Tiberiu Safta
Vineri, 04.08.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Tesla a fost dată în judecată în Statele Unite de către 3 posesori, care acuză marca americană de publicitate falsă. Mai exact, Tesla a umflat cifrele cu privire la autonomia modelelor sale și că aceasta este de fapt mai mică decât cea indicată în bord.

În urmă cu câteva zile, Tesla a fost acuzată că și-a mințit proprii clienți în ceea ce privește autonomia modelelor sale. Mai exact, o serie de posesori ai companiei deținute de Elon Musk au reclamat că autonomia afișată în bord nu este cea reală și că, de fapt, aceasta este chiar mai mică.

Această controversă a fost scoasă la iveală de către agenția de presă Reuters, care precizează că Tesla a umflat intenționat cifrele cu privire la autonomie. Mai mult, se pare că producătorul american a ignorat deliberat clienții care încercau să reclame această problemă către departamentul de suport al mărcii.

La câteva zile după ce au fost publicate rezultatele investigației, Tesla tocmai a fost dată în judecată în Statele Unite de către 3 posesori ai mărcii. Cei 3 clienți care au inițiat acest proces susțin că autonomia afișată în bord este falsă, iar aceștia, la fel ca mulți alți clienți, nu au putut să depună plângeri către departamentul de suport Tesla.

Procesul inițiat de cei 3 posesori ar putea deveni unul comun pentru toți proprietarii de modele Tesla din statul California. De asemenea, înainte ca procesul să fie inițiat, Tesla ar fi încercat să-i reducă la tăcere pe clienții nemulțumiți cu privire la afișarea unei autonomii false.

via Economica

Comentarii (9)

  • 3 clienţi din sute de mii... Mmm...
    Problema gravă este că Tesla a încercat să ascundă .. reclamaţiile clienţilor... este foarte urât şi foarte grav.
    6 38
  • inexorabil
    ...în concluzie, Fănele: "dumnezeii" electroacelor sunt cât se poate de umani. Cu alte cuvinte, nu doar că sorbiți borș cu lingurița, dar o faceți în mod perfect gratuit. Pam-pam!
    24 6
  • Ar fi trebuit sa traduceti articolul din Reuters, nu economica. Acolo sunt niste detalii mult mai picante. E un ditamai articolul. Ar merita citit de catre toti fanatizatii electrizati in cap.
    Totusi, macar ati amintit stirea. Ma asteptam sa nu scrieti nimic despre asta.
    29 6
  • LOL.
    La modul asta miliarde de oameni ar trebui sa dea in judecata toti producatorii de masini pe combustie pt mizeria de "consum oficial" fata de cel real.
    Ca exemplu cand la o masina ii zice "Consuma 9% oras", stii ca doar daca nu e trafic, si gen poate un semafor din toate. Caci in realitate iti papa 12-14%, si in conditii grele se duce peste 15%.
    Eu cu aceeasi masina pe acelasi segment de drum in oras in 4 conditii diferite am obtinut
    5% media in miez de noapte, trafic zero
    11% media zilnica
    14% in conditii de trafic de miez de zi, plin
    25% cand a dat de o iarna crunta, cand au inchis drumurile extraurbane, Am petrecut 2 ore pt un drum de 15-20min
    Fix aceeasi masina, fix acelasi motor, consum oficial de oras 9%.
    Oare sa dau si eu in judecata producatorul pt ca m-a facut sa cred ca masina mea consuma 9% si nu voi obtine in niciun oras acea valoare?
    7 32
  • @pârțuc
    La o termică e mai puțin stringent. Mai sunt bunicuți atenți.la consum, martorii wlpt.
    Electrica se vinde pe specificații. La viteză constantă, conform manual utilizare, e țeapă, rămâi cu roaba-n drum.
    27 4
  • @inexorabil
    Tot cu VAG din ala cu soft ilegal umbli si faci galagie?
    5 20
  • @PMC
    articolul din Reuters e mai complet, dar ştii de ce Tesla este optimistă cu range-ul ???
    Pentru că o treime din vânzări, piaţă este.... în China !!!
    Şi acolo, producătorii chinezi sunt super optimişti cu range -ul !!!! mai exact, super mincinoşi !!

    Nio, BYD sunt lăsaţi de guvernul chinez să umfle cifrele, au creat un sistem paralel de măsurare ignorând pe cel european sau american, sistem chinez mai mincinos.

    De aici şi problema Tesla.

    Ceilalţi nu au o problemă pentru că nu produc şi vând electrice în China, altfel ar umbla cu aceiaşi minciună.

    Şi la termice este aceiaşi minciună cu consumul şi range. Decenii de minciună.
    3 19
  • @retard electric
    "ştii de ce Tesla este optimistă cu range-ul ?"

    Pentru că vinde fân.

    Autonomie n-are, fiabilitate n-are, calitate de fabricație n-are, la cea mai mică atingere în baterie e daună totală.

    Rețele de impostori pe net, vânzări MLM, țepe între prieteni, milioane de victime. :
    24 3
  • Seriff
    @Alin la o termica e irelevant, plus ca orice om normal la cap stie ca cifrele din fisa tehnica sunt obtinute in conditii de mers ideal, nu in conditii de trafic haotic, iei iei o marja de 1-2 l/ 100km in plus si aia e, la o electrica e nasol, ca daca in loc de 400 km cat zice tu faci 300 e grav ca s-ar putea sa ramai cu ea in drum fiindca nu gasesti asa usor o statie libera cum gasesti o benzinarie oriunde, oricum, compari mere cu pere.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru