Administrația Națională pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi din SUA (NHTSA) a testat mai multe modele Tesla Cybertruck în cadrul Programului de Evaluare a Mașinilor Noi.
La testul frontal, care simulează o coliziune frontală și în care vehiculul de test se izbește de o barieră rigidă la o viteză de 56 km/h. În acest test, NHTSA a acordat un rating de siguranță de 5 stele pentru șofer și de 4 stele pentru pasager.
Raportul menționează că atât airbag-urile șoferului, cât și ale pasagerului s-au declanșat corect în acest test, dar că nici airbag-ul pentru genunchii pasagerului, nici cel pentru genunchii șoferului nu s-au declanșat. Tesla a confirmat că acestea sunt proiectate să nu se declanșeze în acest test.
În testul de impact lateral, Cybertruck a primit un scor general de 5 stele. Această categorie include două teste individuale, care sunt apoi combinate într-un singur punctaj final. Este vorba despre testul barierei laterale, care simulează o coliziune într-o intersecție între două vehicule, și testul stâlpului lateral, care simulează un vehicul care se lovește de un obiect fix, cum ar fi un copac sau un stâlp.
În testul barierei laterale, o barieră mobilă se izbește de partea șoferului la o viteză de 62 km/h.
În testul stâlpului lateral, vehiculul de test este înclinat la 75 de grade și se lovește de un stâlp rigid la o viteză de 32 km/h.În fiecare dintre aceste teste individuale, Cybertruck a primit un rating de 5 stele, atât pentru locurile din față, cât și pentru cele din spate.
În cele din urmă, Tesla Cybertruck a primit un rating de 4 stele în testul de rezistență la răsturnare. NHTSA a observat că Cybertruck nu s-a răsturnat în timpul testului dinamic, dar există un risc de 12,4%.
Până în prezent, fiecare vehicul Tesla testat de NHTSA a primit un rating general de siguranță de 5 stele.
via NHTSA
Să vedem însă impact la adevăraţii profesionişti (şi după care…etalon mandea mă orientez; auto-comercial) : IIHS! Pen’ că diferenţa (chiar majoră) o face acest test: “small overlap front” (ba încă vizând ambele părţi ale pasagerilor din faţă).
Cu alte cuvinte: dacă nu exişti (tu, constructor auto) la IIHS, atunci să bagi mâna nu în foc, ci direct în reactorul nuclear că nici măcar nu mă uit la tine (respectiv la firma/emblema/reclama ta).
masina asta e idiocracy-ul suprem, restul cu suv si cross sunt mici copii.
Pe unde stau sunt 2 bucăți și când îi vezi pe cei care le dețin îți dai seama ca așa ziși cocalari sunt copii mici.
Profilul masinii asteia imi induce vii amintiri. Vizuale. Prin intermediul lui Cybertruck. Si olfactive. La cat rht mananca, in ultima vreme, musiu Muska.