Declarația îndrăzneață vine de la Diarmuid O'Connell, vicepreședintele departamentului de business development la Tesla Motors.
Oficialul Tesla și-a motivat afirmația explicând că alți producători, cu mici excepții, se concentrează doar să respecte la limită normele de poluare cu toată gama, fără să aibă vreo motivație să depășească valorile minime reglementate de stat. Această politică a celui mai mic numitor comun afectează întreaga industrie auto și este dăunătoare și pentru consumatori, consideră Diarmuid O'Connell. Singurele excepții de la afirmația de mai sus sunt mărcile Nissan și BMW, pe lângă Tesla, care sunt companii care au mers pe drumul corect în vederea oferirii de mașini cu zero emisii de noxe. Atât reprezentanții Tesla, cât și experții din Industrie se plâng că normele de mediu au un mod de aplicare care tinde să înșele consumatorii în loc să-i informeze. În primul rând, actualul standard este bazat pe un protocol de testare stabilit în urmă cu peste trei decenii (în cazul SUA). Potrivit lui Diarmuid O'Connell, fabricanții tradiționali de automobile apelează la evitarea aplicării unor norme mai stricte pentru a putea să vândă în continuare mașini cât mai mari și cu un consum de carburant ridicat. Johnson Controls, un furnizor important al industriei auto, estimează că noile norme de emisii pregătite de Guvernul SUA ar putea să fie atinse în 2025 de majoritatea companiilor auto chiar dacă ar folosi doar motoare alimentate cu benzină, fără sisteme hibrid pe fiecare model în parte.Via Autoblog | WSJ | Foto: Johannes Eisele / AFP / Getty Images
Ca o paranteza, in Europa clasa mare (E) de volum nici nu exista, doar producatorii premium avand asa ceva in oferta. In SUA situatia e si aici inversa. Toyota Avalon, Nissan Maxima, Ford Taurus, Chevy Impala sau Dodge Charger sunt exemple clare.
http://www.businessinsider.com/r-insight-tesla-burns-cash-loses-more-than-4000-on-every-car-sold-2015-8?utm_content=buffer427fd&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer