Tesla înregistrează în prezent numeroase probleme cu producția lui Model 3 și a amânat pentru sfârșitul lunii martie obiectivul inițial de a ajunge la 2.500 de unități pe săptămână.
Iată însă că producătorul american aflat sub conducerea lui Elon Musk se confruntă acum cu o problemă neașteptată și din partea celorlalte două modele ale sale. Tesla afirmă că este nevoită să prelungească termenul de livrare pentru Model S și Model X la 4 sau chiar 5 luni. Prin urmare, clienții care comandă astăzi un astfel de model trebuie să se aștepte ca acesta să fie livrat cel mai devreme în cursul lunii iunie.
Constructorul susține că singura explicație pentru această întârziere este legată de numărul mare de comenzi pe care le-a primit în ultima perioadă pentru Model S și Model X. Acest lucru este oricum surprinzător în contextul în care analiștii anticipează o scădere a interesului pentru Model S ca urmare a apariției pe piață a lui Model 3.
De altfel, compania a menționat că ritmul scăzut de producție pentru Model 3 are drept explicație parțială necesitatea de a adapta liniile de asamblare, un argument care nu mai este însă valabil în azul lui Model S sau Model X.Tesla a livrat peste 100.000 de unități pe parcursul anului trecut, însă numai 1.542 de unități dintre acestea au fost Model 3.
Via Electrek
Gresit! Din seria: nu ne asteptam sa vrajim omenirea atat de repede. Sau: Vai cat de cool e, trebuie neaparat sa-mi iau si eu! Sau: Tot marketingul asta despre raiul electrificat ce ne asteapta pe toti, ne cam copleseste.
http://europe.autonews.com/article/20180220/ANE/180219831/tesla-model-s-outsells-german-luxury-flagships-in-europe
nu mai produce nimeni stoc de masini, si-au cam luat teapa si au trebuit sa dea la fer vechi masinile nou-noute!
asa ca 4 luni... 5... iti strangi banii in lunile astea si o platesti cash, sau cumperi remorcuta, covorase, camera video, scaunul copilului inainte, apoi vine masina.
Despre faptul ca Model S a avut vanzari mai bune in Europa decat seria 7,S class,A8 ... nu spuneti nimic?? Am uitat,aici apar doar stiri negative despre Tesla.
daca doamne fereste ti-ai luat altceva in afara de vw-b-m, si ai vreo problema toti se uita la ea ca la ozn-uri, iar dupa ce-ti fac masina praf ajung la concluzie ca "nu e bune"
@ Nea Indarat
Cu tot respectul, dar de ce comparati mere cu pere? In primul rand, conform dimensiunilor, Model S nu poate concura cu seria 7, A8 sau S klasse, poate cel mult cu seria 5, A6 si E klasse. Calitatea materialelor din interior si confortul perceput nu este la nivelul modelelor de top ale triadei nemtesti. Singurul capitol la care putem spune ca ar "concura" este pretul. Pana la urma atat Zoe, i3 si Leaf au avut vanzari mai bune decat Model S, deci si despre ele putem spune ca au depasit A8, 7 si S
Meritele Teslei S rămân, dar consider că americanii au forțat înscrierea în clasa de lux, din motive evidente.
Primele masini Model S scoase in 2012 si 2013 au avut scaune mai putin comfortabile. Cele scoase anul trecut, atat S cat si X, au scaune si rulare foarte comfortabile.
Model S e ca o cutie in interior nu are spatii de depozitare pe usi.. ceea ce mi se pare absurd de incomod... trapa/ plafonul panoramic cred ca avea niste hamsterii care angrenau mecanismul, scartaia si tremura credeam ca e stricata.
PRO: tableta ...
Model X : Ceva mai bine decat model S ca si aliniament al exteriorului, dar nu foarte mult... in concluzie foarte stramba si ea... in interior era un pic mai bine
PRO: tableta / parbrizul foarte mare cu plafon (nu simti ca esti in interiorul masinii) /masina face ca un pom de craciun... a si... usile spate sunt interesante dar trebuie sa fii atent sa nu fie cineva/ceva in apropierea lor.. altfel stai in masina...
Comparand cu ceea ce ne place noua.. romanilor ... masinile germane BMW, Audi, M-B, VW, etc... calitativ ce inseamna tesla nu ar trece de comfortul interior al unui Tico pentru Model S si Peugeot 206 panoramic pt model X... sau cel putin asa m-am simtit eu.. Pentru exterior eu nu am masina de comparatie, au linii frumoase dar toate liniile sunt nealiniate...cauza ar fi caroseria de plastic, plasticul este un material care are o dispersie si o dilatare mai greu de controlat cand faci piese atat de mari...bineinteles caroseria este mai usoara decat caroseria clasica sau caroseria de aluminiu, ceea ce le da o autonomie mai mare...
Nu as da bani pe tesla. sunt masini electrice sau hibride mult mai interesante. Demersul OEM-urilor este de a renunta pana in 2025 de diesel. Ramane benzina pana in apropierea 2050 so... electricele par a fi viitorul...
Cei care cumpara Mercedes, Bmw, Audi se numesc grandomani, iar cei care cumpara Tesla S sunt oameni rationali care vor sa salveze planeta? Pai exista electrice mult mai ieftine, se numesc eco grandomani, sau asa le spun eu.
Butoane mai putine inseamna tot lux? Desigur, de exemplu Audi A8 consider ca are un interior mai high tech ca Tesla S, cu foarte putine butoane fizice.
Ideea nu era ca interiorul Teslei nu poate fi considerat luxos, cel putin eu asa spune ca nu este de nivelul clasei de lux, care prin definitie trebuie sa respire lux prin toti porii. Interior de lux gasesti si la clasa mare, acolo unde consider ca Tesla S ar trebui sa fie pozitionata. Revin cu exemplul Skodei Superb, pai la locurile din spate are spatiu ca la versiunile Long, aproape, ale clasei de lux, asta nu inseamna ca Superb face parte din aceasta clasa.
Model S are caroseria din aluminiu,mai expertule. Piesele strambe si nealiniate cred ca le-ai vazut doar in filme(sf). Am vazut multe teste cu Model S si Model X si nimeni nu a zis asa ceva. Mai usor cu aberatiile!