Cea mai mare piață auto din lume este un element important în strategia de dezvoltare pentru tot mai mulți producători, iar Tesla nu lipsește de pe această listă.
Constructorul american va produce în 2021 peste 550.000 de mașini la uzina din China, dintre care 100.000 de unități Model 3 vor fi exportate în Europa pentru a acoperi cererea semnificativă din partea clienților.
Între timp, Tesla a anunțat startul vânzărilor pentru unitățile Model Y produse în China și susține că livrările către clienți vor începe până la sfârșitul lunii ianuarie.
Pe piața europeană, Model Y va ajunge în acest an și va fi disponibil inițial în trei versiuni, dintre care cea mai accesibilă costă 58.000 de euro și oferă o autonomie de 540 kilometri.
Versiunea cu tracțiune integrală este disponibilă pentru 62.000 de euro și oferă o autonomie de 505 kilometri, în timp ce varianta de performanță promite o autonomie de 480 de kilometri și necesită 70.000 de euro.
Via Reuters
dar se produc şi chinezării de firmele integral chinezeşti.
Lăsăm asta, dar să spunem că deja Tesla China au avut 100.000 de comenzi întro singură zi.
End of story.
Mă uit la de-alde BMW cu 1 din 5 maşini electrificate, care poate înseamna şi o amărâtă de mild hibrid....
BMW trăieşte în lumea unor clienţi învechiți şi conducători învechiți, fac pasul foarte timid de parcă ar fi Renault Nissan.
Noul tratat al UE cu China ne va aduce multe masini si marci chineze in zona, deci pregatiti- va sa conduceti masini chinezesti.
E pacat torusi de marcile clasice, nu vor avea multe sanse fiind cativa smecherasi sustinuti pe sub ascuns.
Nu- s adeptul teoriilor conspirationiste de obicei dar in industria auto asta pare ca se intampla
USA a incercat sa sustina GM cu Volt proiect esuat datorita putrgaiului din acea firma. Acum sustine pe sub ascuns Tesla, firma care reuseste performante imposibile in viata reala neavand profit niciodata dar interesant are capital. Asta incalca toate legile cunoscute ale economiei si vine sa consoleze pierderea celor mari 3 din industria lor auto.
DE sustine VW prin proiectul ID, avand bani de investitii uriase printr- o firma care era natural sa ajunga in faliment dupa penalitatile platite recent.
Stellantis pare a fi o incercare disperata a IT si FR de a tine pasul cu ceilalti 2.
China a renuntat oarecum la ambitiile vechi de a- si impune marci proprii pe piata mondiala si incearca sa produca local orice marca straina, doar sa intre peste tot.
Toyota e ofticata ca tre da se electrifice fortat probabil impinsa de guvernul JP care nu vrea sa ramana de caruta
Coreea se descurca bine speculand la timp care- i directia. A facut un pas si inspre tehnologia autonoma cumparand o firma de robotica. Americanii bajbaie cu Marul si Guglele care nu par sa scoata ceva dupa anii de investitii.
Important este ca investitorii au incredere in planurile lui Elon Musk. El a prezis acum 4 ani ca in 2020 vor produce 500.000 de masini si a reusit. E interesant de studiat ce face tipul asta:)