Tesla a prezentat în luna noiembrie a anului trecut pick-up-ului electric Cybertruck, pe care intenționează să-l producă în serie începând din 2021.
Designul neconvențional al modelului a stârnit numeroase comentarii în presă internațională, însă acesta va fi păstrat în cea mai mare parte și în cadrul versiunii de serie.
Întrebat care va fi cea mai mare schimbare a versiunii de serie comparativ cu prototipul, CEO-ul Elon Musk a dezvăluit că dimensiunile modelului vor fi mai mici. "Tesla a redus dimensiunile cu aproximativ 3%, linia centrală este mai plată, iar geamurile au fost ușor coborâte", a precizat el.
Scăderea dimensiunilor nu reprezintă o surpriză majoră, în contextul în care prototipul avea o lungime de circa 5.9 metri. O scădere de 3% în această privință ar însemna că versiunea de serie să aibă aproximativ 5.7 metri.
Pe de altă parte, în urmă cu un an, Musk afirma că ar putea reduce lungimea lui Cybertruck cu până la 15 centimetri fără să piardă din elementele de utilitate. Printre alte detalii tehnice menționate de Tesla se numără o gardă la sol de aproximativ 40 de centimetri, un unghi de abordare de 35 de grade și un unghi de degajare de 28 de grade.
Tesla Cybertruck va fi produs începând din 2021 în versiunile Dual Motor AWD și Tri Motor AWD.
Prima dintre ele are două motoare electrice și autonomie de 482 de kilometri pe baza standardului american EPA, în timp ce a doua mizează pe trei motoare electrice și o autonomie de până la 800 de kilometri.Versiunea de bază Single Motor RWD cu un motor electric și autonomie de 400 de kilometri va fi disponibilă din 2022.
Via Electrek
Oricum, cred ca 5.9 metri era, totusi mult. Nu e (auto)rulota.
Are cam multe muchii, dar pare foarte puternic, foarte masculin cu aceste muchii.
Sunt curios cum o sa fileteze pietonul la impactul cu pietonii. :))
Mie imi place, desi linia aia (cel mai inalt punct) dintre parbrizul care urca si plafonul care coboara, e cam ciudatica. Urca si brusc coboara. Prea multe colturi.
Cam multa reclama la ceva ce nu exista (momentan).
Dar stai ! Nu e bine sa reduci 20 de centimetri ! Pai, cum ?
Ai spatiu in interior mai putin si un portbagaj mai mic.
Pai da, dar acest pick-up, este mai lung decat Navara sau Hilux sau Clasa X.
Vai, ce bine.
Crede-am ca raman fara portbagaj. Dar nu va temeti. Chiar daca este cu 20 de centimetri mai mic (era bine 5.9 metri :)) ), este totusi, cu 35 de centimetri mai mare decat celelalte pick-up-uri. Ce usurare !
Atata timp cat are peste 5.5 metri lungime, bena (portbagaj) mare, spatiu din belsug (la peste 5.5 metri lungime, ar fi bine sa aibe bena uriasa si spatiu foarte mult), capabilitati in off road ridicate , capacitate de tractare mare si autonomie de 800 km.
5.7 metri lungime, este o valoare foarte buna. Sunt curios care este diferenta de 20 centimetri, in bena si in interior. Atata timp cat depaseste 5.5 metri (5.7 este o valoare excelenta, cu 35 de centimetri mai mult fata de restul pick-up-urilor)
Este ok.
Sa vedem versiunea de serie.
sau poate i-a trimis deja ca sateliti cinci-ge ca prea se vad cu okiu liber noaptea in sir indian.