Pentru prima dată în ultimii 4 ani, Tesla a avut parte de o scădere simțitoare a livrărilor de mașini în primul trimestru din 2024. Chiar dacă marca americană deținută de Elon Musk a redevenit cel mai mare producător de mașini electrice din lume, Tesla a vândut mai puține mașini decât era așteptat.
Din cauza performanțelor sub așteptări, urmează o consecință drastică. Mai exact, Tesla ar urma să concedieze aproximativ 10% din forța sa de muncă, potrivit publicației Electrek. Conform raportului de la finalul lui 2023, Tesla are 140.473 de angajați la nivel mondial.
Practic, ca urmare a acestei decizii, vor fi pierdute aproximativ 14.000 de locuri de muncă. Decizia de a concedia 10% din forța de muncă a fost anunțată printr-un memoriu trimis către angajații companiei.
„De-a lungul anilor, am crescut rapid, cu mai multe fabrici ridicate pe tot globul”, a spus Elon Musk în memoriul adresat angajaților Tesla. „Odată cu această creștere rapidă, a avut loc o dublare a rolurilor și locurilor de muncă în anumite domenii.
Pe măsură ce pregătim compania pentru următoarea noastră fază de creștere, este extrem de important să privim fiecare aspect al companiei pentru reducerea costurilor și creșterea productivității”, mai adaugă Musk în memoriu.În primul trimestru al acestui an, Tesla a vândut 386.100 de mașini la nivel mondial și a reușit, astfel, să-i depășească pe rivalii chinezi de la BYD. În schimb, analiștii mărcii se așteptau ca Tesla să vândă aproximativ 455.000 de mașini în această perioadă. Față de ultimul trimestru din 2023, livrările Tesla au scăzut cu 20% la nivel mondial.
Odată cu acest anunț, unul dintre cei mai importanți angajați Tesla a părăsit compania. Mai exact, este vorba despre Drew Baglino, vice-președintele senior al departamentului de propulsoare și energie, care părăsește Tesla după 18 ani.
via Electrek
a trecut flow-ul? s-a ajuns la limita fara subventii?
Ulterior chiar re-angajeaza.
Interpretați prea mult o știre relativ minora.
Lunar conduc Y închiriat de la Autonom când mă deplasez prin țară și sunt nevoit să iau avionul.
Prin urmare, nu mai trage concluzii prostești, de retardat frustrat care a stat și el în dreapta de vreo două ori, când șoferul de la Blue sau prietenul a apăsat mai tare pe accelerație, provocându-ți erecție.
Ai urcat vreodată în viața ta într-un EQS sau I7, ca să vezi și să și îți tactil ce înseamnă cu adevărat premium?
Eu spun ceea ce am observat eu la Tesla, ce consider ca NU este OK și ca ar fi unul dintre motivele scăderii de vânzări.
Ai altă părere? Este binevenită ca oricare părere, dar fără să jignești!
Bănuiesc că este doar începutul dezastrului pentru Tesla, Musk “a visat” prea mult cu soluții neancorate în ceea ce piața poate și știe să folosească.
Nu putea rata ocazia.