Acesta va fi disponibil doar în staţiile de încărcare ale mărcii, denumite Supercharger şi va funcţiona fără intervenţia omului.
Graţie acestei soluţii tehnice, sistemul oferă un timp de încărcare de 90 secunde. Practic, un utilizator poate să vină în staţie cu un acumulator descărcat şi pleacă cu un acumulator încărcat la maximum într-un minut şi jumătate. De parcă întregul sistem n-ar fi fost destul de impresionant, acesta costă între 60 şi 80 de dolari pentru fiecare "plin", iar clienţilor li se oferă în continuare opţiunea unei încărcări gratuite a acumulatorului existent, prin sistemul "Supercharger" de la Tesla Motors. După cum a spus şi Elon Musk, fondatorul şi CEO-ul Tesla, utilizatorii trebuie doar să aleagă între "un serviciu gratis şi un serviciu foarte rapid".Sistemul foloseşte roboţi identici cu cei folosiţi de fabrica Tesla pentru a desface acumulatorul descărcat şi pentru a prinde noul acumulator. Clienţii pot opta şi pentru livrarea vehicului acumulator la domiciliu, respectiv pentru înlocuirea acumulatorului vechi cu unul mai nou, contracost. Sistemul este compatibil doar cu Tesla Model S şi promite să revoluţioneze viaţa clienţilor de Tesla din SUA, aceştia urmând să aibă la dispoziţie o reţea de staţii de încărcare comparabilă cu cea de staţii de alimentare cu carburant.
Elon Musk, CEO-ul companiei, a făcut o demonstraţie îndrăzneaţă, comparând timpul necesar încărcării a două exemplare Tesla Model S cu cel necesar alimentării rezervorului unui Audi A8 la o benzinărie clasică.
Cele două modele electrice au reuşit să fie mai rapide decât vehiculul convenţional, ceea ce creează premiza eliminării unei idei preconcepute legată de infrastructura staţiilor de încărcare necesare vehiculelor electrice, legată strâns de posibilităţile limitate de încărcare ale acumulatorilor folosiţi de actualele vehiculele electrice disponibile pe piaţă. Sistemul este gata de implementare în reţeaua Tesla din SUA, iar costurile implementării sunt de 500.000 de dolari pentru fiecare staţie Supercharger din SUA.Via Jalopnik
ps astept sa ma combati
Dai 60-80 $ doar daca alegi sa schimbi acumulatorii cu unii noi si incarcati. NU esti obligat sa faci asta,poti sa reincarci acumulatorii tai si nu platesti nimic.Serviciul asta este doar pentru clientii care se grabesc si nu vor sa mai astepte reincarcarea acumulatorilor.
- 90secunde = 80USD
- timp mai lung de incarcare...gratis
cat despre generalizarea cum ca "omul de afaceri are 2 concepte dupa care se ghideaza:lacomia si monopolul" inseamna ca nu stii cam care este mentalitatea MAJORITATII oamenilor de afaceri. De la diesel ti se trag prejudecatile? sau de la sigla aia de pe capota SH-ului?
Deocamdata doar pt cei cu fonduri mai mari dar curand fa fi pt toti.
Ca sa nu mai vb de o remorca cu acumulatori care poate ...........
Ma uitam la Golful Variant, la indicatorii astia de poluare:
- motorul 1.2TSI 105 cai 117 g/km CO2 0,030 g/km NOx
- motorul 1.6TDI 105 cai 102 g/km CO2 0,127 g/km NOx
Diferenta la emisiile de CO2 nu este mare, dar emisiile de NOx sunt de patru ori mai mari la diesel. Nu stiu de ce ar mai cumpara cineva diesel in conditiile astea.
Si fiindca tot sunt in configuratorul asta, uite si cifrele pentru motorul 1.6TDI de 110 cai (care este Euro 6): 102 g/km CO2 0,065 g/km NOx. Aceleasi emisii de CO2 ca la dieselul de mai sus, dar emisii de NOx la jumatate. Merita diferenta de bani, dar tot motorul pe benzina e mai curat.
Iar cele electrice sunt cele mai curate. Electricitate avem destula de la soare, stim cum sa o captam, stim cum sa o stocam, trebuie doar sa vrem sa punem panourile fotovoltaice pe acoperis.
Daca e toxic de ce ne otravim copii si pe noi?